به فاصله یک سال؛ مدیرعامل تیم نود ارومیه دوباره استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۴:۰۴
کد خبر: ۹۰۷۶۳۹
به فاصله یک سال؛ مدیرعامل تیم نود ارومیه دوباره استعفا کرد
مدیرعامل تیم نود ارومیه با انتشار پستی اینستاگرامی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یحیی بهاری دیشب با انتشار پستی اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد.

بهاری در این پست نوشته است:

هواداران فهیم ۹۰ اورمیه و فوتبالدوستان عزیز سلام

از سال گذشته تا به اکنون تمام تلاش مان بر این بوده بتوانیم دل هواداران عزیزمان را شاد و نام مقدس شهر اورمیه و استانمان را در هر میدان ورزشی در جای جای خاک مقدس وطن عزیزمان طنین انداز کنیم. 

خدا را گواه می گیرم روزهایی بوده که دست خالی برای آبروی مردم این شهر جنگیده ایم و با دلی پرخون شب را به صبح رسانده ایم و فقط و فقط غیرت و شرافت هواداران عزیز، مهربان و قدرشناس مان بوده که ما را در این جنگ نابرابر دلخوش کرده است.

قطع به یقین هنوز افکار عمومی و وجدان های بیدار فراموش نکرده اند که سال گذشته به لطف خدا و همت مجموعه نود شبانه چگونه از سقوط امتیاز  به لیگ سه جلوگیری و با مشقت های فراوان این تیم دسته یکی در اورمیه حفظ و ماندگار شد و امسال علی رغم کارشکنی های متعدد برخی آقایان چگونه توانستیم مشکلات تیم مثل بدهی های انباشته فدراسیون و حتی حکم فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» را حل کرده و با کسب مجوزهای لازم، قرارداد بازیکنان را ثبت و دیدارهای خانگی مان را در شهر خودمان برگزار کنیم.

اما هم اکنون که تیم نود در فاصله یک امتیازی صدر جدول است و مدعی صعود به لیگ برتر می باشد متاسفانه خودم، تیم مدیریتی زحمتکش باشگاه، کادرفنی صبور و بازیکنان باغیرتم را تنهاتر از همیشه در میدان نبرد با غول های فوتبال ایران می بینم. برای آنکه فردا روزی نرسد شرمنده شماها باشیم عطای حضور در کسوت خدمتگزاری تان در این تیم را به لقایش می بخشم و می روم تا بگویم دین ام را به ورزش شهرم و هواداران فهیم این استان هرچند اندک ادا کرده ام و دیگر بیش از این توانی برای ادامه مسیر نیست.

مطمئنا گذشت روزها و هفته ها سبب خواهد شد دوست از دشمن شناخته شود اما به پاس قدردانی، از تمامی مسئولینی که هرکدام به نحوی از این تیم  و بنده حقیر حمایت کردند و حتی آنهایی که می توانستند اما قدم پیش نگذاشتند تشکر وقدردانی کرده و خالصانه ترین سپاسم را تقدیم ایشان می کنم. 

با تقدیم احترام

یحیی بهاری سلطان احمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز