معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰:۲۸
کد خبر: ۹۰۷۶۹۹
معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج هفته دفاع مقدس
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نفرات برتر این مسابقات در دو جدول «الف» و «ب» معرفی شدند.

 

حجت‌الله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار برنا در گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: مسابقات متعددی در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های توپی، رزمی و رشته‌های هوازی برگزار شد که نفرات برتر هر کدام از مسابقات معرفی و جوایز خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک دوره مسابقات شطرنج جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز در خانه شطرنج شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، افزود: این مسابقات در دو جدول «الف» و «ب» و با حضور شطرنج بازان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای شهرستان اجرایی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در جدول اصلی و «الف» مسابقات به ترتیب آقایان «مهدی باوقار»، «ایلیا تاتار» و «رضا خسروی» رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این جدول به عنوان نفرات برگزیده شهرستان به مربیان تیم شطرنج گنبدکاووس جهت حضور در مسابقات آتی استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

یوسفی با اشاره به اینکه در جدول «ب» مسابقات نیز بعد از مسابقات فشرده‌ای که در روزهای گذشته برگزار شده بود امروز و در دور پایانی مسابقات نتایج نهایی اعلام شد، ادامه داد: آقایان «امیرحسین جابری»، «سینا جابری» و «محمد یاراحمدی» به ترتیب بر سکوهای نخست تا سوم ایستادند.

وی با بیان اینکه قصد داریم تا ورزش شطرنج را به صورت جدی‌تر در بین دانش آموزان و جوانان گسترش دهیم، گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان گنبدکاووس در رشته‌های فکری از جمله شطرنج قطعا بسیار بالاتر از وضعیت موجود است که باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز