سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان:

دومین دوره مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵:۲۴
کد خبر: ۹۰۷۷۰۸
دومین دوره مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران برگزار می‌شود
محمدرضا ییلاقی اشرفی گفت: دومین دوره انتخابات مجمع استانی با مشارکت نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان استان در نیمه نخست آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به‌اینکه نخستین دوره انتخابات مجمع استانی سال 95 برگزار شده بود اظهار داشت: مجامع استانی شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان هستند که با رای مستقیم نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان در هر استان به مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.

وی ضمن اعلام اینکه این انتخابات با حضور مسئولانی از وزارت ورزش و جوانان و مدیران ارشد مازندران برگزار می شود افزود: با توجه باینکه تعداد سمن‌های جوانان استان به بیش از 100 سمن رسیده است، در این دوره 11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل از سوی رای دهندگان انتخاب خواهند شد.

ییلاقی اشرفی فعالیت‌های نوآورانه و خلاقیت سمن های جوانان مازندران را مورد اشاره قرار داد و گفت: به‌رغم اینکه هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب و اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان برای هدایت جوانان به سمت کارهای اجرایی، ایجاد اشتغال و فعالیت‌های اجتماعی و ... فاصله داریم، اما جهت‌گیری‌ها و تحرکات و اشتیاق جوانان مازنی نشان می‌دهد به خواست خدا با توجه به حمایت‌هایی که مسئولان ملی و استان از سازمان‌های مردم نهاد جوانان دارند، در آینده نزدیک شاهد حضور پررنگ‌تر این قشر در تمام عرصه‌ها باشیم و با قاطعیت اعلام می‌کنم که این مهم می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز