مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل:

سیاست گذاری حوزه اطلاع رسانی بر محوریت استانداری است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۷:۱۰
کد خبر: ۹۰۷۷۰۹
سیاست گذاری حوزه اطلاع رسانی بر محوریت استانداری است
مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: استانداری مرجع اصلی پاسخگویی در زمینه های مختلف بوده و صاحب صلاحیت در سیاست گذاری حوزه اطلاع رسانی است.

به گزارش برنا،شفیع شفیعی در جلسه کمیته اجتماعی شورای اطلاع رسانی استان اردبیل اظهار کرد: استانداری به عنوان رکن اساسی دستگاه های اجرایی استان زمینه تعامل با سایر دستگاه های اجرایی را با راهکارهای مناسب فراهم می کنند.
وی با بیان اینکه ما باید در فضای رسانه ای برای تنویر افکار عمومی تلاش کنیم افزود: روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی دارای ضمانت اجرایی و صاحب صلاحیت هستند و ایفای وظایف حاکمیتی در زمینه های مختلف را برعهده دارند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: تلاش ما در جهت ایجاد و ترویج گفتمان منطق بر سیاست های کلان بین بخش ها و سازمان های متعدد بوده و روابط عمومی ها به عنوان تریبون دستگاه های اجرایی باید تعامل با رسانه ها را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
این مسوول با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی سیاست گذاری کلی در گردش اطلاعات را برعهده دارد گفت: ساز و کار اطلاع رسانی و شفاف سازی اطلاعات از وظایف اعضای این کمیته در دستگاه های اجرایی است و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در پیشبرد اهداف سازمانی از دیگر اعضای این کمیته است.
شفیعی اطلاع رسانی به موقع در رابطه با طرح های مختلف را رسالت اصلی روابط عمومی ها دانست و گفت:روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی دستگاه های اجرایی درمورد طرح های عمرانی برنامه های اقتصادی، ساماندهی وضعیت سیاسی اجتماعی و امنیتی را بر عهده دارند.
وی از اعضای جلسه خواست عملکرد وفعالیت خود را در جلسات آتی جمع بندی کرده و در راستای ارتقای پاسخگویی به موقع ارایه دهند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل راه اندازی شورای اطلاع رسانی در حوزه اجتماعی را در تنویر افکار عمومی تاثیر گذار خواند و گفت: کمیته اجتماعی شورای اطلاع رسانی با توجه به ارکان خبر و تعامل با اهل رسانه باید در ارتقای اهداف سازمانی خود تلاش کنند.
گفتنی است در این جلسه برخی از اعضا پیشنهاد و راهکار خود را ارایه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز