فرمانده انتظامی گلستان:

مردم پایه بودن پلیس ، جرات تعرض به دشمنان را نخواهد داد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۳:۲۲
کد خبر: ۹۰۷۷۵۱
مردم پایه بودن پلیس ، جرات تعرض به دشمنان را نخواهد داد
فرمانده انتظامی گلستان گفت: جامعه محور و مردم پایه بودن پلیس باعث پیشرفت خواهد شد و به دشمنان جرئت تعرض به نظام را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار روح الامین قاسمی در صد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر گرگان ضمن تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم، تأمین امنیت و حفظ ارزش ها می باشد اظهار کرد: در صورت عدم وجود امنیت، کشورهیچ پیشرفتی را شاهد نخواهد بود.

وی افزود: عناصر تشکیل دهنده ارکان در نیروی انتظامی، نیروی انسانی است و بایستی در ابعاد مختلف به آن توجه شود تا نیرو ها بتواند وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به شعار امسال هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با عنوان پلیس هوشمند امین مردم، تصریح داشت: پلیس هوشمند با مردم ارتباط مثبت برقرار کرده  و اعتماد آنان را جلب میکند و در نتیجه شاهد مشارکت آنان خواهد بود

وی ضمن بیان اینکه همه مردم ودستگاه ها بایستی تلاش کنند امنیت تولید شود و ماندگار بماند، ادامه داد: جامعه محور و مردم پایه بودن پلیس باعث پیشرفت خواهد شد و به دشمنان جرئت تعرض به نظام را نخواهد داد.

سردار قاسمی به لزوم پیشگیری از وقوع جرم و کاهش زندانیان اشاره کرد و افزود: مسئولین از فرصت هایی که در اختیار دارند باید به نحو احسن استفاده نمایند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که مخل امنیت مردم هستند به شدت برخورد میکنیم افزود: طبق فرموده رهبر انقلاب پلیس بایستی اقتدار و مهربانی را در کنار هم داشته باشند.

 

 

نظر شما