رییس هیئت بدنسازی وپرورش اندام پلدختر در گفت و گو با برنا:

ورزش پرورش اندام بیش از ۵۰ سال در پلدختر قدمت دارد / آسیب سیل به سه باشگاه بدنسازی در پلدختر

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۰۸۱۵۷
ورزش پرورش اندام بیش از ۵۰ سال در پلدختر قدمت دارد / آسیب سیل به سه باشگاه بدنسازی در پلدختر
حسین پورنصیر به خبرگزاری برنا گفت: ورزش بدنسازی وپرورش اندام در پلدختر بیش از 50 سال قدمت دارد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ پورنصیر در این گفت وگو با اشاره به قدمت ورزش بدنسازی در شهرستان پلدختر اظهار کرد: این ورزش در پلدختر بیش از 50 سال  قدمت دارد .

 او با بیان اینکه بنیانگذار این ورزش  شادروان یدالله پور نصیر پدر مدرن ورزش شهرستان پلدختر بوده است ،افزود: میزان علاقه مندی جوانان پلدختری به این ورزش  بالا است .

 پور نصیر  تصریح کرد: ورزشکاران پرورش اندام پلدختر در سال 91 تاکنون در بیش از 10 مسابقه استانی وکشوری حضورداشته اند  وبیش از 10 نفر از آنان در سطوح استانی وکشوری موفق به کسب مدال وعنوان شده اند .

 رییس هیئت بدنسازی وپرورش اندام پلدختر با بیان اینکه آبان ماه  سال گذشته نیز  برای اولین بار مسابقه چند جانبه کشوری پاورلیفتینگ رادر پلدختر برگزار کردیم ، خاطر نشان کرد: هدف ما ارتقا هرچه بیشتر این ورزش در بین عموم مردم وعلاقه مندان با توجه به علم روز است .

 به گفته پور نصیر این ورزش باتوجه به حجم فعالیت ورزشکاران  در همه رده های سنی  ودر دوبخش آقایان وبانوان  به عنوان ورزش اول شهرستان خودرا مطرح کرده است .

 اوبا بیان اینکه در حال حاضر5 باشگاه پرورش اندام در سطح شهر پلدختر فعالیت دارند ، گفت: باشگاه های اسطوره ، تنومند ،پدیده ،اکسیژن و المپیک در حال پوشش این ورزش در بین علاقه مندان هستند. . پور نصیر با اشاره به وقوع سیل اخیر در پلدختر ، یادآورشد: به دلیل سیل 12 فروردین ماه 3باشگاه دچارآسیب شدندو رابطه ورزشکاران با این باشگاه ها قطع شد و حجم ورزشکاران به طرف باشگاه اسطوره آمدند .

رییس هیئت بدنسازی پرورش اندام پلدختر همچنین با اشاره به خدمات رسانی این هیئت به سیل زدگان ، خاطر نشان کرد: درراستای خدمات رسانی به ورزشکاران سیل زده پلدختری به مدت سه ماه باشگاه اسطوره تا زمان بازسازی باشگاه های سیل زده به صورت رایگان در اختیار جوانان علاقه مند وهمه ورزشکاران قرار گرفت .

 

 

  

 

نظر شما