سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری انتخابات مجمع سمن های خراسان رضوی در آبان ماه

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۷:۴۰:۱۶
کد خبر: ۹۰۸۱۷۸
برگزاری انتخابات مجمع سمن های خراسان رضوی در آبان ماه
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان رضوی در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا صمدی در این خصوص اظهار کرد: طی رایزنی های انجام شده با دفاتر وزارت ورزش و جوانان، انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان رضوی در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از این قرار بر این بود که انتخابات مجمع سمن های استان، 22 مهر ماه برگزار شود که طی تماس وزارت ورزش و جوانان با این اداره کل، زمان انتخابات به آبان ماه موکول شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: دلیل این کار تقارن زمان انتخابات قبلی با ایام اربعین حسینی بود که علاوه بر ترجیح برگزار نشدن انتخابات در این ایام، باعث عدم حضور برخی از کاندیدا در مجمع می‌شد.

صمدی بیان کرد: هر یک از اعضای سمن‌های جوانان در مدتی که فراخوان ثبت نام زده شد می‌توانستند یک نفر زن و یک نفر مرد را که بین ۱۸ تا ۳۴ سال تمام داشته باشد، به عنوان نماینده خود برای شرکت در انتخابات به ستاد استان معرفی کنند که پس از اتمام ثبت نام، تعداد 38 نفر کاندید انتخابات مجمع استان شده اند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این انتخابات در نیمه اول یا دوم آبان ماه برگزار شود و حضور پرشور دبیران و نمایندگان را در آن ببینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز