استاندار خراسان رضوی:

نتایج الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به تدریج نمایان خواهد شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۵:۲۹
کد خبر: ۹۰۸۱۹۷
نتایج الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به تدریج نمایان خواهد شد
استاندار خراسان رضوی گفت: نتایج الگوی مثلث توسعه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به تدریج نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به منظور  بررسی موانع سرمایه گذاری در شهرستان رشتخوار در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: به طور معمول، توسعه اقتصادی بلافاصله آثار خود را در ابعاد دیگر نشان خواهد داد؛ این مسئله نباید به صورت تک بعدی درنظر گرفته شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های دولتی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، استان خراسان رضوی نباید در پیشرفت فیزیکی از دیگر استان ها عقب باشد چون محدودیت برای همه استان‌ها وجود دارد. 

رزم حسینی با تاکید بر اینکه مدل اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک کار مستمر است، افزود: اگر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان فعال باشد، روز به روز کار معین ها گسترش پیدا کرده و مردم روستایی مجدد به روستا باز خواهند گشت.

وی همدلی مدیران در شهرستان ها را رمز موفقیت مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دانست و گفت: در خراسان رضوی از فضای موجود باید حداکثر استفاده را ببریم و برای تعمیق بیش از پیش آن تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس سیاستی که در استان دنبال می‌کنیم، معین ها به یک چهارچوب معین خواهند رسید که تاکنون برخی  نیز رسیده اند و آن اداره استان به روش خردمندانه است.

در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توسط فرماندار رشتخوار، موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما