اعزام اولین کاروان تدارکاتی گلستان به موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مرز مهران

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۴:۵۵
کد خبر: ۹۰۸۳۶۵
اعزام اولین کاروان تدارکاتی گلستان به موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مرز مهران
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از اعزام اولین کاروان تدارکاتی کمک به موکب آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه ازمحل موقوفات و خیرین گلستانی خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیین بدرقه اولین کاروان تدارکاتی کمک به موکب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مستقر در مهران برگزار شد.

  در حاشیه این آیین بدرقه حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان افزود: این کاروان حامل کمک های مردم ولایتمدار گلستان و موقوفات منطبق به موکب آستان مقدس امامزادگان  وبقاع متبرکه مستقر در مرز مهران اعزام میشوند.

وی یاد آورشد: این کاروان در مرز مهران که بیشترین حضور زائران را خواهیم داشت به مدت ۱۵ روز به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: این موکب بعد از پایانه پل زائر و قبل از پایانه مرزی در مکان مناسبی که توسط سازمان اوقاف و وزارت کشور با همکاری استانداری ایلام و سراسر استان ها در نظر گرفته، مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ خادم به صورت داوطلبانه با تخصص های مختلف در این فرآیند همکاری دارند و روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف گلستان بیان کرد: همچنین اسکان، آب رسانی، خیمه فرهنگی، پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی و توزیع اقلام فرهنگی و همچنین کاروان پزشکی و آمبولانس اورژانس تدارکات دیده شده است.

وی ادامه داد: این کاروان حامل بیش از یک میلیارد تومان اقلام نقدی بوده که از موقوفات خیران درون و برون استانی جمع آوری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز