استاندار اصفهان در دیدار با صاحبان صنایع مطرح کرد:

مشکل اصلی تولیدکنندگان، تسهیلات بانکی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۴:۲۸
کد خبر: ۹۰۸۳۶۷
مشکل اصلی تولیدکنندگان، تسهیلات بانکی است
استاندار اصفهان گفت: عمده مشکلات صاحبان تولید در بخش تسهیلات بانکی است ولی در استان اقداماتی در راستای رونق تولید و حل مشکلات آنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در حاشیه دیدارهای هفتگی خود با صاحبان صنایع اصفهان با بیان این که حل قسمتی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان در حیطه اختیارات استاندار است و در استان حل می شود،اظهار داشت: برخی از این مسائل در این جلسات با تلفن و برخی در ستاد تسهیل یا شورای اقتصاد مقاومتی استان و ظرفیت هایی که نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات در نظر گرفته استٰ، پیگیری می شود.

وی افزود: رفع نیاز تولیدکنندگان متناسب با اولویت های استان دنبال می شود وباید براساس اولویت بندی و مصالح استان حرکت کنیم. به عنوان مثال در این شرایط که قیر مورد نیاز استان استٰ، بسته بندی و صادرات این محصول به مصلحت استان نیست .

استاندار اصفهان با بیان اینکه متاسفانه برخی ایده ها پیش از این منجر به فرار سرمایه  از اصفهان شده بود، ادامه داد: در این خصوص با برگزاری جلسات هفتگی و دیدار و گفت و گو با صاحبان تولید و صنعت اصفهان و بهره گیری از برخی مدیران با انگیزه در حوزه های مختلف به دنبال جذب سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات تولید هستیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در همین راستا جلساتی هفتگی با تولید کنندگان برگزار و در برخی روزهای هفته با سرکشی به واحدهای تولیدی استان از نزدیک و چهره به چهره به بررسی مشکلات و موانع تولید می پردازیم.

رضایی در پایان گفت: رفع برخی دیگر از مشکلات در حیطه اختیارات استان نیست و لذا با جمع بندی این موضوعات به تهران ارسال می شود و از این طریق دنبال می شود و در مجموع این جلسات رضایت نسبی به دنبال داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز