باحضور وزیر راه و استاندار البرز رخ داد؛

افتتاح بزرگترین خط تولید کانتینر دریایی کشور

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵:۳۶
کد خبر: ۹۰۸۸۸۶
افتتاح بزرگترین خط تولید کانتینر دریایی کشور
طی مراسمی که با حضور وزیر راه وشهرسازی برگزار شد، خط تولید کانتینر دریایی در یکی از واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، در این مراسم که صبح امروز سه شنبه برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی اظهار کرد: تحریم کشورهای خارجی سبب شده است که امروز ما با اتکا به  توان داخلی موفق به تولید وساخت کانتینرهای دریایی مورد نیاز خود شویم.

محمد اسلامی افزود: بسیاری از کشورها در ابتدای تحریم ها با هدف ضربه به ناوگان حمل و نقل دریایی کشورمان تمام  کانتینرهای خود را از ایران خارج کردند.

وی با اشاره به اهمیت کانتینر برای سیستم حمل و نقل دریایی گفت: امروز تحریم ها کشور را به خودکفایی رسانده و نیاز داخل توسط تولیدکنندگان ایرانی تامین می شود.

وزیر راه و شهرسازی استاندارد جهانی کانتینرهای تولیدی این شرکت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کانتینرهای تولیدی این شرکت علاوه بر استفاده درحمل و نقل دریایی، قابلیت استفاده در حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور را نیز دارد.

لازم به ذکر است که این واحد تولیدی البرز، ظرفیت تولید ۱۰۰ کانتینر را در روز دارد و می تواند حجم قابل توجهی از نیاز کشور را تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز