از سوی نوبخت؛

میزان افزایش حقوق سال ۹۹ اعلام شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۴:۰۳
کد خبر: ۹۰۹۰۱۹
میزان افزایش حقوق سال ۹۹ اعلام شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه سال آینده حداقل ۱۲ هزار میلیارد تومان برای پاداش بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی باید پرداخت کنیم، گفت: میانگین افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدباقر نوبخت گفت:  در موضوع افزایش حقوق و دستمزد در سال آینده و پرداخت پاداش بازنشستگی بحث هایی انجام شده است و در زمینه بازنشستگی پیشنهادهای مختلفی مطرح شده تا برای آن سقف بگذاریم و محدود کنیم، اما سال آینده حداقل ۱۲ هزار میلیارد تومان برای پاداش بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی باید پرداخت کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: میانگین افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصد در نظر گرفته شده که این رقم برای افرادی که حقوق کمتر می‌گیرند، بیش از ۲۰ درصد خواهد شد که این موضوع منوط به مباحث دیگری است که طی روزهای بعد اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: همه پیشنهادهای ستاد بودجه باید در دولت به تصویب برسد، تا در لایحه گنجانده شود و مجلس شورای اسلامی نیز اظهار نظر کند؛ بنابراین مصوبات ستاد بودجه قطعی نیست و امکان دارد دولت و مجلس نظرات دیگری بدهند، اما چون کار کارشناسی صورت گرفته است، ما باید همه اعداد و ارقام‌ها را با واقعیت‌هایی که قدرت اجرای آن را داریم و در چارچوب بودجه تعیین می‌شود، مشخص کنیم.

نوبخت افزود: بنابراین همه ویژگی‌ها برای بودجه متفاوت سال ۹۹ وجود دارد با این تفاوت که بودجه سال آینده در دو بخش به مجلس می‌رود، بودجه شرکت‌ها و بانک‌ها ۱۵ آبان و بودجه عمومی در ۱۵ آذر به مجلس ارسال خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز