آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۳:۲۸
کد خبر: ۹۰۹۰۶۹
آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی برگزار شد
آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی صبح امروز با حضور علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و مهم این است که فرد مسئول بتواند با انجام صحیح وظایف خویش و خدمت رسانی به مردم، باقیات صالحات از خود بر جای گذارد.

وی تغییرات مدیریتی را امری طبیعی و ضروری عنوان کرد و گفت: تغییرات مدیریتی لازمه تغییر و تحول و پیشرفت و توسعه است.

مصطفوی در ادامه با تاکید بر لزوم ساماندهی گمرکات استان افزود: با رسمی شدن مرز کیله سردشت، تعداد گمرکات رسمی استان از 5 گمرک به 6 گمرک افزایش یافته است که ضرورت دارد ضمن نظارت دقیق بر این گمرکات ساماندهی آن ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از بخشنامه های متعدد نیز گفت: گاهی صدور بخشنامه های متعدد در امور گمرکی باعث ایجاد ابهاماتی در حوزه های کاری می شود که لازم است گمرک ایران این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

ارتقای سلامت اداری، پیگیری توسعه تجهیزات گمرکی و استفاده حداکثری از امکانات الکترونیکی در جهت مقابله با قاچاق، آموزش نیروی انسانی، نظارت و ارزیابی و به حداقل رساندن بوروکراسی اداری از دیگر تاکیدات و مطالبات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از ناظر جدید گمرکات استان بود.

در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های "احمد برکابیان" ناظر سابق گمرکات آذربایجان غربی، "توحید آذربد" بعنوان ناظر جدید گمرکات استان و مدیرکل گمرک ارومیه معارفه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز