اعزام تکنسین‌های توزیع برق آذربایجان غربی به کربلا جهت کمک به برق‌رسانی به موکب‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۱:۱۷
کد خبر: ۹۰۹۱۵۸
اعزام تکنسین‌های توزیع برق آذربایجان غربی به کربلا جهت کمک به برق‌رسانی به موکب‌ها
تکنسین‌های توزیع برق آذربایجان غربی به کربلا جهت کمک به برق‌رسانی به موکب‌ها اعزام می شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو گفت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و پیاده روی عظیم اربعین صبح امروز تعدادی از تکنسین‌های خبره شرکت توزیع نیروی برق استان جهت کمک به برق‌رسانی به موکب‌ها عازم عتبات عالیات شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان پیاده روی اربعین حسینی را مانوری بزرگ برای اقتدار اسلام عنوان کرد و افزود: پیاده روی اربعین حسینی مانوری بزرگ برای اقتدار اسلام است که هر ساله با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار می‌شود که امسال نیز با نزدیک شدن به اربعین حسینی همچون سال‌های گذشته شاهد شور و اشتیاق غیرقابل وصف عشاق حسینی برای شرکت در این پیاده‌روی عظیم هستیم.

وی در مراسم بدرقه تکنسین‌های خادم اضافه کرد: خدمات رسانی به زوار حسینی حرکتی ارزشمند و عاشقانه است و این عشق است که خادمین را به عراق می‌کشاند.

حسن‌بکلو ادامه داد: خادمی زائران سعادت بزرگی است و قطعا این عزیزان در ثواب زیارت زائران کربلا شریک خواهند بود.

وی تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان نیز که همواره به عنوان خادمان مردم تمام تلاش خود را برای آرامش مردم انجام داده در پیاده روی اربعین حسینی نیز به عنوان ذره‌ای از دریای بیکران عشقی که روانه کربلا می‌شود پا به پای مردم حضور خواهد داشت.

وی در خطاب به تکنسین‌های اعزامی اظهار کرد: شما دوستان به عنوان نمایندگان خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان زمینه را فراهم می کنید تا زائران با آسایش خاطر به زیارت بروند.

گفتنی است این گروه ۵ نفره تا پایان مراسم اربعین ضمن رفع مشکلات برقی در تأمین برق چادر‌ها و موکب‌ها مشارکت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز