شهردار خرم آباد:

استاندار لرستان برای خرید ماشین آلات عمرانی و تجهیزات آتش نشانی به شهرداری کمک کند

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۸:۴۹
کد خبر: ۹۰۹۲۲۱
استاندار لرستان برای خرید ماشین آلات عمرانی و تجهیزات آتش نشانی به شهرداری کمک کند
محمد شریفی مقدم خواستار کمک استاندار لرستان جهت خرید ماشین آلات عمرانی و تجهیزات آتش نشانی به شهرداری شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شریفی مقدم درنشست ستاد بحران شهرداری خرم آباد که با حضور مدیران بحران و پدافند غیرعامل استان ، نماینده دادستان خرم آباد و رئیس شورای شهر برگزار شده بود ضمن تاکید بر لزوم اجرای هرچه سریعتر پروژه های مربوط به پیشگیری از سیلاب، گفت:خوشبختانه همکاران ما در شهرداری خصوصا معاونین عمرانی ، خدمات شهری و مدیران مناطق سه گانه با حساسیت موضوعات و اقدامات مربوط به سیلاب را دنبال می کنند.

اوافزود: مجددا به همه مدیران تاکید می کنم که تا فرصت هست نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و همچنین اصلاح آنها اقدام نمایند و اگر در این‌مسیر نیاز به امکاناتی دارند به هر شکل ممکن نسبت به خرید یا تهیه آنها اقدام نمایند.

شریفی مقدم تصریح کرد: پس از اتمام مهلت داده شده در صورت عدم اصلاح مشکلات موجود ، هیچ عذری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و در این راستا برخورد های لازم انجام خواهد گرفت.

او  در عین حال با تاکید بر محدودیت امکانات و منابع مالی شهرداری و عدم امکان تهیه تجهیزات مدرن و مناسب ،خاطر نشان کرد:از استاندار دلسوز و پرتلاش لرستان و معاون عمرانی ایشان که طبق شناخت بنده مدیر توانمند و مقتدری هستند تقاضا دارم مجموعه شهرداری را در تهیه و خرید ماشین آلات عمرانی و همچنین تجهیزات مدرن آتش نشانی یاری نمایند تا فردا روزی اگر خدای نکرده حادثه ای پیش بیاید امکانات لازم برای کنترل آن را در اختیار داشته‌ باشیم. 

شهردار خرم آباد  بیان  کرد: انتظار ما از دستگاههای اجرایی عضو کمیته فنی ستاد مدیریت بحران استان این است که به صحنه بیابند و شهرداری را در عمل یاری کنند تا بتوانیم در فرصت باقیمانده تا آغاز بارندگیها اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهیم.

 شریفی مقدم در پایان نقبی به گذشته و برخی تجربیات دوران مدیریتی خود زد و گفت: حدود ۱۳ سال پیش که بنده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری بودم لایروبی رودخانه خرم آباد شروع شد و دقیقا به خاطر دارم که همه دستگاهها به میدان آمدند و شهرداری متحمل هیچ هزینه ای نشد بلکه صرفا نقش یک هماهنگ کننده را داشت.

او گفت: ولی امروز بحث لایروبی و اقدامات مربوط به پیش و پس از سیلاب به شهرداری واگذار گردیده و در مقابل کمترین کمکها نیز  نسبت به این دستگاه صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز