مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در جمع اهالی رسانه گلستان:

تشکیل اتحادیه رسانه های خزر رویدادهای مهمی را به ارمغان آورده است

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۶:۳۲
کد خبر: ۹۰۹۵۶۰
تشکیل اتحادیه رسانه های خزر رویدادهای مهمی را به ارمغان آورده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: تشکیل اتحادیه رسانه های خزر رویدادهای بسیار مهمی را به ارمغان آورده است و باعث افزایش تعاملات سه استان گیلان، مازندران و گلستان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا:عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران گلستانی در حاشیه تور رسانه ای اهالی رسانه گلستان به استان مازندران به تشکیل اتحادیه رسانه های خزر اشاره کرد و اظهار نمود: تشکیل این اتحادیه رویدادهای بسیار مهمی را به ارمغان آورده است و باعث افزایش تعاملات سه استان گیلان، مازندران و گلستان شده است.

وی گفت: هر یک از استان ها مشکلات و ظرفیت های خاص خود را دارند که با تشکیل اتحادیه رسانه های خزر می توان آنها را برطرف کرد و رسانه ها نیز میتوانند در انعکاس اخبار نقش مهمی داشته باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری از میزبانی استان های همجوار خزر از یکدیگر و افزایش تعاملات بیان داشت: یکی دیگر از دستاورد های محقق شده در این راستا ایجاد رسانه های مشترک بین استان های همجوار است.

در پایان علی اصغر سلیمانی، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان ضمن تقدیر از میزبانی استان مازندران اظهار کرد: در استان گلستان 300 تا 400 خبرنگار در حال فعالیت هستند که شناسنامه دار نیستند و 163 نفر از آنان عضو خانه مطبوعات می باشند.

وی اضافه کرد: در گلستان   یک روزنامه، 36 هفته نامه، 6 دو هفته نامه و تعدادی ماهنامه و جمعا 138 رسانه مشغول به فعالیت هستند.

وی یادآور شد: امیدواریم خبرنگاران طی بازدید هایی که از طرح های عمرانی و گردشگری در استان مازندران داشتند بتوانند منعکس کننده الگو های موفق استان مازندران در استان خود باشند.

 

نظر شما