اعزام ۹ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مرز مهران و استان همدان

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۶:۴۹
کد خبر: ۹۱۰۴۹۰
اعزام ۹ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مرز مهران و استان همدان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اعزام 9 اکیپ راهداری و حمل و نقل به مرز مهران و شهر همدان خبرداد و گفت: این اکیپ ها برای نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی و راهنمایی و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران به مرز مهران و شهرهمدان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "ایوب میرشاهی" اظهار کرد: این اکیپ ها هر کدام متشکل از 3 نفر از همکاران بخش های راهداری و حمل و نقل هستند که از 24 مهرماه و همزمان با ایام اوج رفت تا 29 مهرماه اوج برگشت زائران به این عزیزان خدمات رسانی خواهند کرد.

به گفته وی، 6 اکیپ در پایانه برکت و در نقطه صفر پایانه مرزی مهران و 3 اکیپ هم در همدان بعنوان شهر واسطه (پس کرانه) استان مستقر می شوند.

میرشاهی ادامه ‌داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بعنوان رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین وظیفه نظارت بر قیمت ها، نقل و انتقال و رسیدگی به شکایات مردمی را دارد و زائرین اربعین حسینی(ع) در طول سفر می توانند شکایات و پیشنهادات خود را در طول شبانه روز با سامانه گویا 141 جهت رسیدگی فوری طرح نمایند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهارکرد: در حال حاضر 200 دستگاه اتوبوس از گلستان برای انتقال زائران به مرز مهران اعزام شدند.

 

 

نظر شما