خدایی: ظرفیت مان را در کشتی نشان می‌دهیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۵:۴۲
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶
خدایی: ظرفیت مان را در کشتی نشان می‌دهیم
سر مربی تیم "تا ثبت جهانی توس" گفت: برای کسب بهترین عنوان ها باید به بهترین شکل ظرفیت های خودمان را نشان بدهیم و هدف این است که یک کار بزرگ انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید خدایی در حاشیه تمرینات تیم لیگ برتری کشتی آزاد "تا ثبت جهانی توس" که از هجدهم مهر ماه با حضور همه کشتی گیران و کادر فنی این تیم آغاز شد، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ سال است که خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد نماینده نداشته است و امروز که با روی کار آمدن مدیریت جدید در هیئت، ورزش کشتی استان جان تازه ای گرفته است یک فرصت تاریخی برای بازگرداندن نام مشهد به جایگاه اصلی خود در کشور فراهم شده که باید از آن بهره ببریم.
وی با بیان اینکه امروز فرصت آن فراهم است تا دست در دست هم دهیم و برای کشتی استان یک قدم بزرگ برداریم، افزود: کشتی در دوره جدید هیئت، جان تازه ای گرفته و خون تازه ای در رگهایش جریان یافته است و اتفاقات اخیر از جمله کسب طلای جهانی در رده نوجوانان بسیار امیدوار کننده است.
قهرمان اسبق کشتی جهان و سر مربی تیم "تا ثبت جهانی توس" ادامه داد: بازگشت به روزهای افتخار زیاد دور نیست و اثرات تلاش‌ها و حمایت ها در چندسال آینده مشهود خواهد بود و با این روند امیدواری بسیاری وجود دارد که برای المپیک آینده بتوانیم نمایندگان شایسته ای از استان خراسان رضوی معرفی کنیم.
خدایی برحضور پرتوان در فصل آتی لیگ برتر کشور تاکید کرد و گفت: برای کسب بهترین عنوان ها باید به بهترین شکل ظرفیت های خودمان را نشان بدهیم و هدف این است که یک کار بزرگ انجام دهیم و شور و نشاط اجتماعی در مورد کشتی در مشهد ایجاد کنیم و دوباره تماشاچیان به سالن‌ها کشیده شوند و فعالیت کشتی و تنور آن گرم و داغ شود و افراد بیشتری در این رشته ورزشی ثبت نام کنند و انگیزه بگیرند.
وی با اشاره به تیم های حاضر در لیگ برتر عنوان کرد: تیم‌های دیگر هم برای موفقیت در لیگ آمده اند و برخی از آنها بیش از تیم ما هزینه کرده اند و بیشتر بودجه دارند اما تیم ما نیز با ترکیبی از جوان ها و با تجربه‌ها تیم خوبی است و سعی کرده ایم از بهترین ها استفاده کنیم و حضور قهرمانان جهان و المپیک در کنار جوانان با انگیزه و علاقه مند، تیم ما را برای رسیدن به هدف در لیگ، بسیار امیدوار می کند.
سر مربی تیم "تا ثبت جهانی توس" افزود: گروه ما سخت تر از گروه "الف" است همه دیدارهای ما حساس است و شاید یک دیدار حساس نباشد ولی همین موضوع کشتی را جذاب می کند و ما نیز با تمام قوا در این مسابقات لیگ به میدان می رویم.
خدایی اضافه کرد: با نام امام رضا(ع) شروع کردیم و آمده ایم یک کار و تلاش بزرگ کنیم و می‌خواهیم به قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم و این باید در ذهن کشتی‌گیران ما باشد که تیم قهرمان شود و مسابقات لیگ نیز سکوی پرش آنها و راه یابی به تیم ملی باشد.

 

نظر شما