در دریاچه کیو خرم آباد انجام شد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات قایقرانی لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۲:۲۹
کد خبر: ۹۱۰۶۶۲
برگزاری اولین دوره  مسابقات قایقرانی لرستان
اولین دوره استعدادهای برتر ورزش قایقرانی در سه رشته کایاک،کانو و تورینگ در دریاچه کیو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ این دوره از مسابقات با حضور  ۴۹ قایقران در ماده های۲۰۰، ۵۰۰و ۱۰۰۰متر و در سه رشته تک نفره کایاک،کانو،تورینگ با یکدیگر رقابت کردند.

در بخش نتایج کایاک بانوان جوان در مسافت ۲۰۰متر نفر نخست نازنین بنیان، ترانه بازداری و کوثر سپه وند به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و همچنین در رشته  کایاک تک نفره ۵۰۰متر،    ترانه بازداری،نازنین بنیان و کوثر سپه وند  به ترتیب مقام اول ، دوم و سوم را کسب کردند.

در نتایج کایاک تک نفره۱۰۰متر آقایان در رده سنی جوانان تیم قایقرانی علیرضا خمسه، محمدرضامرادی و یزدان پاکزاد کسب مقام اول،دوم و سوم را از آن خود کردند و همچنین در تک نفره ۲۰۰متر علیرضا خمسه مقام اول،محمدرضا مرادی و یزدان‌پاک نژاد مقام دوم‌و سوم را کسب کردند.

در رشته کایاک ۱۰۰متر بزرگسالان آقای علیرضا مرادی ،امیر خسرو شکری و محمد مهدی آب روشن‌ موفق به کسب مقام های اول، دوم و سوم شدند.

در نتایج مسافت ۱۰۰۰متر تک نفر بزرگسالان علیرضا مرادی و امیر خسروشکری و محمد مهدی آب روشن به ترتیب مقام اول ،دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسابقه در نتایج رشته کانو  تک نفره  ۱۰۰۰متر جوانان سبحان بیرانوند مقام اول و علیرضا مهدوی و رضا نظری مقام دوم و سوم را کسب کردند و در تک نفره در مسافت ۲۰۰متر سبحان بیرانوندمقام نخست علیرضا مهدوی دوم رضا نظری جایگاه سوم را تصاحب کردند.

و در پایان رشته تورینگ تک نفره ۵۰۰متر مقام اول را محمد قنبری؛ دوم محمد محرابی و مقام سوم‌ را سید محمد سلاح الدین از آن خود کردند.

گفتنی است که این تیم با سرپرستی هومن صارمی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز