با موافقت استاندار برگزار می شود:

نماینده خراسان جنوبی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی / دوچرخه سواری یکی از مولفه های ورزش همگانی

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۲:۲۰
کد خبر: ۹۱۰۶۷۰
نماینده خراسان جنوبی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی / دوچرخه سواری یکی از مولفه های ورزش همگانی
رئیس فدراسیون رشته دوچرخه سواری از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کورسی در استان خبرداد و بیان کرد: با موافقت استاندار این مسابقات در سال آینده در بیرجند برگزار می شود.وی ادامه داد: نماینده خراسان جنوبی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی دوچرخه سواری حضور خواهدیافت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات دوچرخه سواری با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران و حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن جلسات اداره کل ورزش استان با 4 کاندیدا رئیس هیئت برگزار شد.

در این مراسم 4 کاندید حضور داشتند که اقای سیدحمید علوی به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری مجددا از 12 رای محفوظ 10 رای را از آن خود کرد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: 13 ماه شده از موعد مقرر مجمع هیئت دوچرخه سواری می گذرد که اکنون بلاخره برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه لازمه توسعه ورزش همگانی افزایش فرهنگ دوچرخه سواری است ادامه داد: رشته  دوچرخه سواری در جایگاه با اهمیتی در توسعه ورزش همگانی است. عزیزی با بیان اینکه این رشته می تواند در جهت توسعه مبلمان اداری هم تاثیر داشته باشد گفت: خوشبختانه در توسعه قهرمانی رشته  دوچرخه سواری موفق عمل شده که طی 5 سال از رتبه 13 ارتقا پیدا کرده است.

عزیزی با تاکید براینکه امیدواریم رشته  دوچرخه سواری هم در بانوان هم توسعه پیدا کند بیان کرد: بیرجند به عنوان پاکترین شهر ایران شناخته شده است که امیدواریم از این طریق بتوانیم در مواضین شرعی و عرفی خود رشته  دوچرخه سواری را در بین مردم فرهنگسازی کنیم.

دوچرخه سواران شهرستانی بهترین قهرمانان هستند

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات نادر برگزاری مجامع طولانی شده است بیان کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از مهمترین اولویت های ما است که ما باید در آموزش و پرورش به دنبال قهرمانان رشته  دوچرخه سواری باشیم.

وی بابیان اینکه تفاهم نامه خوبی با وزارت کشور منعقد شده است گفت: با این تفاهم نامه می توانیم از ظرفیت شهرداری ها بیشتر استفاده کنیم و هیئت رشته  دوچرخه سواری باید در سطح شهرستان ها مستعدین راانتخاب کنیم. قمری به ارتقا باشگاه های رشته  دوچرخه سواری اشاره کرد و بیان کرد: دوچرخه سواران شهرستانی بهترین قهرمانان هستند و همیشه جایگاه بهتری دارند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با بیان اینکه تبعیض بین شهرستانی نباید در هیئت وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: یکی از ضعف های این مجمع عدم نگاه به شهرستان ها بوده است.

وی افزود: سالانه 4 میلیارد تومان اعتبار فدراسیون است که با دو اعزام به مسابقات بین المللی چیزی از آن نمی ماند.

رئیس کمیته تریال آسیا گفت: برای برگزاری مسابقات تریال آسیا استان های درخواست کننده را به مسابقه می گذاریم و استان های که ظرفیت آن را داشته باشند به انها خواهیم داد.

رئیس فدراسیون رشته  دوچرخه سواری از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کورسی در استان خبرداد و بیان کرد: با موافقت استاندار این مسابقات در سال آینده در بیرجند برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز