لطفی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

هتل پارسیان در غرب کشور بی نظیر است

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۹:۱۶
کد خبر: ۹۱۰۸۱۰
هتل پارسیان در غرب کشور بی نظیر است
مدیر هتل پارسیان استان کرمانشاه گفت: اواخر ۹۷فاز دوم هتل پارسیان به بهره برداری رسید که شامل سه طبقه دو طبقه پارکینگ در طبقات منفی یک و منفی دو که تقریبا ظرفیت ۲۰۷ خودروی سواری را به صورت استاندارد دارد و طبقه هم کف نیز یک تالار ۱۲۰۰ نفره است که در غرب کشور بی نظیر است.

اشکان لطفی مدیر هتل پارسیان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه اظهار کرد: این هتل پنج ستاره یکی از ۲۲ هتل شرکت بین المللی پارسیان است که در حقیقت تحت پوشش این شرکت اداره میشود و وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی میباشد . طرح اولیه ی ساخت این هتل مربوط به قبل از انقلاب است که سالها به صورت یک ساختمان نیمه کاره و متروک رها شده بود تا نهایتا بنیاد مستضعفان برنامه ساخت هتل را سال ۸۴ شروع کرد و سال ۸۹ به بهره برداری رسید.

مدیر هتل پارسیان کرمانشاه  در رابطه با امکانات و خدمات هتل بیان کرد: این هتل ۱۰۰ باب اتاق در پنج طبقه   اقامتی، دو طبقه رستوران، فضای لابی، کافی شاپ، آمفی تئاتر، سینما، غرفه ی تجاری، مجموعه ی ورزشی، خدمات خشک شویی و بخش های مختلف انبار و سردخانه ها و میتینگ روم ها و سالن های دیگر است.

وی در ادامه افزود: در سال ۹۴ فاز دوم را نیز اجرا کردیم که در اواخر ۹۷به بهره برداری رسید که شامل سه طبقه دو طبقه پارکینگ در طبقات منفی یک و منفی دو که تقریبا ظرفیت ۲۰۷ خودروی سواری را به صورت استاندارد دارد و طبقه هم کف نیز یک تالار ۱۲۰۰ نفره است که در غرب کشور بی نظیر است. ما توانستیم به طور مستقیم برای ۱۲۰ نفر اشتغال دایر کنیم که در بحث گردشگری این عدد به دو برابر و حتی بیشتر هم به صورت غیر مستقیم میرسد.

این مدیر در رابطه با موکب های مستقر در اربعین امسال اینگونه بیان کرد: بنابر سیاستی که ریاست محترم بنیاد مستضعفان آقای مهندس فتاح که به تازگی به این پست منصوب شده اند پیش گرفتند امسال بنیاد مستضعفان در سه قطعه ی  مرز خسروی،مهران و شلمچه متمرکز شده است، موکب هایی با امکانات کامل برقرار کردیم. یکی از این سه موکب، موکب است که در شهرستان قصرشیرین بنا شده و یک واحد سیار داریم که به نقطه ی صفر مرزی میرود و بعد از گیت خروجی نیروهای انتظامی آنجا هم یه زائرین عزیز خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: خدمات موکب های ما شامل فضای استراحت برای ۵۰۰ نفر آقا و خانوم به صورت مجزا ،فضای پذیرایی، از نظر خوراک  در مجموع پنج وعده ی غذایی، و قسمت سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه و دوش حمام و نمازخانه به صورت مجزا برای آقایان و خانوم ها است. سمت ضلع شرقی موکب ۳ سردخانه بزرگ داریم برای پیشگیری از قطع برق ژنراتور نصب کردیم که دچار مشکل نشویم. ۳ انبار با همکاری ستاد اربعین استان آقای همتی و فرماندار محترم قصرشیرین به ما داده شد که برای نگهداری اقلام آب و وسایل مورد نیاز از آن استفاده کنیم.

 

نظر شما