رئیس فدارسیون هندبال ایران در مجمع انتخابات عمومی هیات هندبال استان :

مجتبی شریعتی فر مجددا به عنوان رئیس هیئت هندبال استان شد / آماده سرمایه گذاری در هندبال ساحلی هستیم / توجه ویژه استاندار به ورزش قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۶:۳۶
کد خبر: ۹۱۰۹۷۷
مجتبی شریعتی فر مجددا به عنوان رئیس هیئت هندبال استان  شد / آماده سرمایه گذاری در هندبال ساحلی هستیم / توجه ویژه استاندار به ورزش قابل تقدیر است
علیرضا پاکدل خاطرنشان کرد: استاندارخراسان جنوبی بینش و اطلاع خوبی دارد و آمارهای خوبی از رشته هندبال می دادند و این نوع توجه مقام عالی دولت در استان می تواند در توسعه ورزش اثر گذار است. عزیزی گفت: در توسعه زیرساخت های هندبال ساحلی حاضریم سرمایه گذاری کنیم و مهمترین اولویت ها و سیاست های ما است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات هندبال خراسان جنوبی به ریاست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این دوره از انتخابات مجتبی شریعتی فر مجددا به عنوان رئیس هیئت هندبال استان با کسب تمامی آرا به مدت 4 سال ابقاء شد.

حمایت ذغال سنگ طبس از هندبال قابل تقدیر است

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: مهمترین راهبرد ورزش استان توسعه همه جانبه ورزش استان در تمام سطوح است. وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی اولویت ورزش استان است افزود: شعار ورزش برای همه با کمک همه باید در سطح استان فرهنگسازی شود تا بتوانیم ثبات خوبی در قهرمانی و استعدادیابی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: عملیاتی کردن اهداف هیات هندبال استان باید در دستورکار قرار گیرد تا بتوانیم این رشته ورزشی را به جز 8 رده برتر هندبال کشور قرار دهیم.

عزیزی با بیان اینکه انتظار ما از قهرمانی هندبال خیلی بالا است گفت: اسپانسر های خوبی همچون ذغال سنگ پروده طبس می تواند رشته هندبال را به توسعه بکشاند و نگاه ویژه مدیرعامل ذغال سنگ پروده طبس به ورزش قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ائمه جمعه، رسانه ها و نمایندگان مجلس قلب ورزش هستند گفت: در توسعه زیرساخت های هندبال ساحلی حاضریم سرمایه گذاری کنیم و مهمترین اولویت ها و سیاست های ما است.

وی از پاکدل رئیس فدراسیون  تجهیزات، حضور مربیان تیم ملی، و میزبانی تیم ملی هندبال در استان خواستار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از استاندار خراسان جنوبی مبنی بر استقبال وی از توسعه ورزش تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری مسابقات بین المللی هندبال در خراسان جنوبی

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز در این مراسم با تاکید براینکه با وجود محرومیت در زیرساخت های هندبال خراسان جنوبی اما این استان توانست جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشد گفت: بعد چند روز انتصاب امتیاز لیگ برتر به ذغال سنگ طبس اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه تیم ذغال سنگ به صورت حرفه ای و باشگاهی کار خود را ادامه خواهد داد عنوان کرد: هیئت هندبال خراسان جنبوی طی دو سال از رتبه 18 به رتبه 13 ارتقا یافته است و از همه مهتر در لیگ برتر هم حضور دارد.

رئیس فدراسیون هندبال ایران خاطرنشان کرد: استاندارخراسان جنوبی بینش و اطلاع خوبی دارد و آمارهای خوبی از رشته هندبال می دادند و این نوع توجه مقام عالی دولت در استان می تواند در توسعه ورزش اثر گذار باشد. وی به حوزه هندبال بانوان اشاره کرد و گفت: آموزش، اردوهای ملی بانوان را در اختیار هندبالیست های بانوان های خراسان جنوبی قرار خواهیم داد.

پاکدل همگانی کردن رشته هندبال را مهمترین اولویت فدراسیون دانست و بیان کرد: در همگانی کردن هندبال 350 هزار نفر را تعهد کردیم و سهم خراسان جنوبی 12 هزار نفر است که باید جذب رشته هندبال شوند.

وی از راه اندازی سامانه جامع آمار و اطلاعات در فدراسیون خبر  داد و گفت: ملاک اعطای تجهیزات جذب ورزشکار است و از استان های دیگر کشور خیلی عقب هستید و تاکنون از 500 نفر ورزشکار فقط 52 نفر آمارشان را ثبت کردند.

وی تاکید کرد: در صورت تامین زیرساخت های هندبال ساحلی یک رویدادبین المللی هندبال در خراسان جنوبی برگزار می کنیم.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال در شهرستان طبس خبرداد و بیان کرد: چند تن از مربیان و بازیکنان در این اردو حضور خواهند یافت.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز