بازوند:

کرمانشاه یک ظرفیت برای توسعه کشور است/ از جوانان غفلت کنیم لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۳:۵۶
کد خبر: ۹۱۱۰۰۶
کرمانشاه یک ظرفیت برای توسعه کشور است/ از جوانان غفلت کنیم لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد می شود
استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه یک ظرفیت برای توسعه کشور است و عظیم ترین سرمایه آن سرمایه انسانی در ابعاد و وجوه مختلف است، باید برای رشد جوانان برنامه جامع داشته باشیم اگر از جوانانمان غفلت کنیم لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با دکتر محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در خلال حضورم در مناطق زلزله زده متوجه شدم که جوانان کرمانشاه، جوانانی رئوف، بااخلاق، رشدیافته و دوست داشتنی هستند که در صورت فراهم شدن شرایط آماده نقش آفرینی در توسعه استان هستند.

او افزود: کرمانشاه یک ظرفیت برای توسعه کشور است و عظیم ترین سرمایه آن سرمایه انسانی در ابعاد و وجوه مختلف است.  

بازوند بیان کرد: باید برای رشد جوانان برنامه جامع داشته باشیم. اگر از جوانانمان غفلت کنیم لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد میشود. 

او اظهار کرد: نباید اجازه دهیم سرمایه های انسانی از دست برود. توقع داریم که با توجه به مختصات فرهنگی و جغرافیایی و تنوعات مذهبی و مرزی بودن استان، مقامات مرکز نگاهی ملی و ویژه به استان کرمانشاه داشته باشد.

بازوند گفت: کرمانشاهیان سالیان متمادی برای حفظ کشور جانفشانی کرده اند و حالا کشور باید به کرمانشاه ادای دین کند.

او اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای معرفی استان کرمانشاه استفاده میکنیم. هزینه کردن برای معرفی استان، سرمایه گذاری بلندمدت محسوب میشود.

استاندار کرمانشاه گفت: همه دستگاه‌ها باید در قبال جوانان احساس وظیفه و تعهد کنند. از وزارت ورزش و جوانان نیز توقع داریم که نگاه خاصی به جوانان کرمانشاه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز