استاندار اصفهان:

سامانه سککوک بانک ملی در اصفهان راه اندازی می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۷:۰۸
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶
سامانه سککوک بانک ملی در اصفهان راه اندازی می شود
استاندار اصفهان گفت: سامانه سککوک(سامانه کسب و کار به کسب و کار) بانک ملی در حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید برای نخستین بار در اصفهان راه اندازی می شود و فعالان اقتصادی هم از آن استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در هشتادمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: امروز در این نشست و ادامه بررسی بسته حمایتی بخش کشاورزی ۶ بند مصوب شد که اعطای تسهیلات سرمایه در گردش ویژه تولید و صادرات به فعالان اقتصادی از محل صندوق توسعه ملی با نرخ ترجیحی، تسریع در فرآیند بررسی و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه سیتا، قرار گرفتن اطلاعات جامع ۴۱ فقره طرح کشاورزی گلخانه ای و صنایع تبدیلی و ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی بخش کشاورزی از مهمترین این مصوبات است.

وی در ادامه افزود: همچنین در این نشست تغییر الگوی کشت بویژه برای سیب زمینی و پیاز، نبود صنایع تبدیلی و انبار کافی برای ذخیره سیب درختی سمیرم همچنین لزوم بیمه محصولات کشاورزی بررسی ویژه و ارائه راهکار به نشست های بعدی موکول شد.

رضایی گفت: همچنین در این نشست ۱۱ بند با موضوع حمایت قضایی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان اصفهان به تصویب رسید.

استاندار اصفهان ادامه داد:تشکیل شورای تخصصی حل اختلاف بانکی، تسریع در بررسی مشکلات قضایی تعدادی از شرکت های بزرگ تولیدی باسابقه استان از مهمترین بندهای مصوب در این زمینه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز