استاندار در ستادساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد:

تدوین سند امور جوانان / کادر سازی مدیریتی با استفاده از ظرفیت های جوانان

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۱۱۱۷۶
معتمدیان گفت: استفاده از ظرفیت های جوانان در رده های مدیریتی و کادر سازی یکی دیگر ازبرنامه های این ستاد باید باشد. وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما مسائل و مشکلات جوانان است و جوانان بهترین کسانی هستند که می توانند به ما کمک کنند. وی خاطرنشان کرد: تدوین سند امور جوانان از مکاتبه به اجرا تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سی ویکمین ستادساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی بعد از یک سال به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و به دبیری حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی بی ثباتی در حوزه ورزش و جوانان را یکی از علت های عدم برگزاری جلسات امور جوانان دانست و گفت: امیدواریم شاهد برگزاری منظم ستاد ساماندهی امور جوانان باشیم و فرمانداران هم در شهرستان ها جلسه ویژه جوانان را اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف دستگاه های متولی امور جوانان ترویج روحیه امیدو ایجاد نشاط به جوانان و جامعه است خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف اند برنامه های عملیاتی خود را نسبت به این موضوع ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه هجمه دشمن به جوانان و ناهنجاری های اجتماعی که در برخی از شاخص ها در خراسان جنوبی روبه افزایش است باید برنامه ریزی جامع کامل انجام دهیم عنوان کرد: تامین مسکن، حل مسائل ازدواج، برنامه های فرهنگی اجتماعی و اشتغال باید دردستور کار مسئولان باشد. استاندارخراسان جنوبی با تاکید براینکه مباحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید جز اولویت ها باشد خاطرنشان کرد: با تدبیری که در حوزه ورزش اندیشیده می شود امیدواریم نشاط اجتماعی خوبی را شاهد باشیم.

وی به آموزش مهارت های زندگی، زندگی ایرانی اسلامی در مدارس و دانشگاه باید در دستور کار قرارگیرد و برنامه های عملیاتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین و اجرا شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز