رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس خبر داد:

حضور ۸هزار و ۴۴۶ دانش آموز گنبدی در طرح آموزش قرآن

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۰:۳۷
کد خبر: ۹۱۱۴۳۶
حضور ۸هزار و ۴۴۶ دانش آموز گنبدی در طرح آموزش قرآن
کمال الدین نظر نژاد با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت آموزش قرآن، ادامه داد: حفظ سوره های کوچک قرآن توسط دانش آموزان و‌خواندن قصه های قرآنی توسط معلمان از برنامه و طرح های آموزش و پرورش در مدارس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، کمال الدین نظرنژاد در مراسم آغاز رسمی آموزش قرآن در پایه اول ابتدایی مدارس شهرستان گنبدکاووس که در امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد با تاکید بر اینکه آموزش و انس با قرآن همیشه مورد توجه و توصیه بوده است، خاطرنشان کرد: امسال آموزش قرآن در پایه اول ابتدایی در سال جاری را اولویت قرار داده و با همه قدرت ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه علم اندوزی دارای جایگاه ویژه و والایی است، اظهار کرد: حال اگر این علم مفاهیم قرآنی باشد اهمیت و جایگاهش صد برابر میشود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه آموزش رسمی قرآن به دانش آموزان پایه اول ابتدایی از هفته سوم مهر ماه است، تصریح کرد: از برنامه های قرآنی در مدارس حفظ سوره های کوچک توسط دانش آموزان و خواندن قصه های قرآنی توسط معلمان است.

نظرنژاد با تاکید بر اینکه خانواده ها نیز باید در اجرای این طرح یاری رسان آموزش و پرورش باشند، افزود: بدون کمک خانواده ها نمیتوان به هدف والای خود در این زمینه رسید و‌مسیر آموزش ناقص میماند.

وی از حضور ۸ هزار و ۴۴۶ دانش آموز گنبدی در این طرح خبر داد و گفت: امید است که با لطف و عنایت خداوند نتایج خوب و شایسته ای به دست آورده و این طرح را در سطح بزرگتری از دانش آموزان شهرستان اجرا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز