‍معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیل زده

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۵:۱۳
کد خبر: ۹۱۱۵۴۸
پرداخت ۱۶ میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیل زده
"نامدار صیادی" از پرداخت 16 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیلزده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛   صیادی در شورای هماهنگی این سازمان ،اظهار کرد:  16 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل در این استان پرداخت شد.

او با بیان اینکه سیل فروردین 98همه بخش‎‌های کشاورزی را درگیر کرد، افزود: پرداخت غرامت به کشاورزان سیلزده استان هفت مرحله شامل بازدید و تعیین حجم خسارت، تصویب در کمیته ‌تخصصی شهرستان ها ، تایید توسط پژوهشگاه فضایی، تایید توسط ثبت احوال، تصویب در کارگروه استان، معرفی به ‌بانک و پرداخت دارد که این مراحل در حال پیگیری است.

صیادی تصریح کرد: تاکنون 30 هزار و 800 پرونده در سامانه سجاد به عنوان کشاورز خسارت دیده ثبت و ضبط شده که در مجموع بیش از ‌‌100 میلیارد تومان به خسارت دیدگان پرداخت خواهیم کرد. 

او گفت:  تاکنون حدود 16 میلیارد تومان به 4800 کشاورز خسارت دیده ‌از سیل در لرستان پرداخت کردیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان ‌ خاطر نشان کرد: بطور میانگین به هر کشاورز بین 3 تا 3.5 میلیون تومان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه حدود 30 میلیارد تومان ‌تسهیلات ارزان قیمت به بانک های عامل معرفی کرده ایم،‌ یادآور شد: تاکنون 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به 2200 بهره ‌بردار لرستانی خسارت دیده از سیل تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.‌

صیادی یادآورشد: در این دو مرحله خیلی کارهای دیگر انجام شده و تمامی همکاران ما طبق مسئولیتشان درگیر تهیه مدارک و شواهد کشاورزان و بهره برداران خسارت دیده از سیل  بوده اند.‌

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز