معاون سیاسی ،اجتماعی وامنیتی استانداری لرستان :

دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی رسانه‌ها باشند / لزوم افزایش بستر فعالیت و همگرایی اقشار مختلف جامعه

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴:۵۶
کد خبر: ۹۱۱۶۴۵
دستگاه‌های اجرایی  پاسخگوی رسانه‌ها باشند / لزوم افزایش بستر فعالیت و همگرایی اقشار مختلف جامعه
محمودثمینی برلزوم افزایش بستر فعالیت و همگرایی اقشار مختلف جامعه تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه رسانه‌ها امروز کاربردی‌تر کار کرده و توجه بیشتری به بحث توسعه استان دارند، اظهار کرد: هدف‌گذاری که از طرف مدیریت ارشد استان صورت گرفته همگی موظف به اجرای آن در راستای توسعه استان هستیم.

اوافزود: برای اجرای این هدف‌گذاری نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب و قوی هستیم که در این راستا شرایط به خوبی فراهم شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم بیشتر و جدی‌تر از گذشته به این مهم بپردازند، تصریح کرد: دستگاه‌ها نیز در مقابل باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند تا با همگرایی و انسجام بیشتر آرامش را در استان تثبیت کنیم.

 بر افزایش بستر فعالیت و همگرایی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: انتقادات سازنده باعث رشد و رفع مشکلات دستگاه‌ها و در نهایت توسعه استان خواهد شد، بنابراین ما با آغوش باز از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

 ثمینی خاطرنشان کرد: همه تلاش خواهیم کرد تا بستر توسعه لرستان بیش از پیش فراهم شود و امنیت سرمایه‌گذاری در استان نسبت به گذشته افزایش یابد.

 او گفت: اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی بر سه پایه دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است که در اصل ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی جز مسائل اساسی و زیربنایی کار دیگری بر عهده ندارد.

 معاون سیاسی استانداری لرستان  موتور محرک توسعه استان را نیازمند بخش تعاونی و به ویژه خصوصی دانست و تاکید کرد: این مهم در صورت همکاری دستگاه‌ها با ایجاد بستر لازم و رفع موانع اداری امکان‌پذیر است.

 اوضمن اشاره  به مواهب الهی فراوان طبیعی، زیرزمینی آبی و بخصوص انسانی لرستان ،یادآورشد: استفاده از تمام این منابع باعث توسعه استان می‌شود.

 ثمینی به سیل فروردین سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: به دلیل اینکه برخی از زیرساخت‌ها برای این حجم از سیل فراهم نبود باعث خسارات زیادی به استان شد.

 او بیان کرد: در پاییز امسال شاهد بارندگی با هر حجم خواهیم بود بنابراین دستگاه‌ها لازم است اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری و جلوگیری از سیل و خسارات ناشی از آن داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز