راه اندازی سامانه‌ مانیتورینگ سیار در مسیر حرکت زائران اربعین۹۸

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۱۷۵۷
راه اندازی سامانه‌ مانیتورینگ سیار در مسیر حرکت زائران اربعین۹۸
سامانه‌های پایش و مانیتورینگ سیار در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی (ع) برای بررسی کیفیت سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در این ایام، راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این سازمان با استقرار سامانه‌های پایش و مانیتورینگ سیار در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی (ع) منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران، کیفیت خدمات اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات را رصد می‌کند.

علیرضا ملکی جهان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب در این باره گفت: به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیوئی، بررسی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه، پایش طیف فرکانسی و اندازه‌گیری سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی بطور مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین در راستای تقویت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و جلوگیری از رومینگ ناخواسته در مسیرهای منتهی به شهرها و پایانه‌های مرزی، درایوتست و بررسی پوشش اپراتورهای تلفن همراه در چند مرحله از ماههای گذشته انجام شده و در ایام اربعین نیز ادامه دارد.

ملکی جهان تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر استقرار خودرو سیار پایش، این سامانه به تجهیزات ماهواره‌ای ارتباطات ثابت و دیتا مجهز شده است که برای پایداری ارتباطات در حوادث غیرمترقبه و بحران‌های احتمالی استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور جلوگیری از رومینگ ناخواسته و تحمیل هزینه‌های اضافی، اطلاع‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مرزی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز