رئیس ستاد مرکزی اربعین خبر داد:

فوت ۴۹ و بستری شدن ۵۱ زائر در پیاده روی اربعین ۹۸

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۱۷۶۶
فوت ۴۹ و بستری شدن ۵۱ زائر در پیاده روی اربعین ۹۸
رئیس ستاد مرکزی اربعین از زائرانی که به کربلا و نجف رفته‌اند خواست که زودتر بازگردند و خبر از فوت 49 زایر در پیاده روی اربعین امسال داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین ذوالفقاری با بیان اینکه «از اول محرم 3 میلیون زائر به عراق رفته‌اند که یک میلیون نفر به کشور بازگشته‌اند و در حال حاضر 2 میلیون نفر در عراق هستند» گفت: درنجف وکربلا با ازدحام جمعیتی که وجود دارد شرایط خیلی عادی نیست، بنابراین زائرانی که به کربلا و نجف رفته‌اند، زودتر بازگردند. زائرانی هم که در مسیر هستند، حتماً از شرایط کربلا و نجف اطلاع کسب کنند.

وی ادامه داد: 49 زائر در عراق فوت شده‌اند که 29 نفر از این تعداد در حوادث رانندگی فوت کرده‌اند و 51 زائر نیز در بیمارستان‌های عراق بستری هستند.218 زائر به بیمارستان‌های ایران منتقل شده‌اند و در داخل کشور هم حوادثی داشته‌ایم و از زائران می‌خواهیم احتیاط کافی را داشته باشند.

ذوالفقاری گفت: در حال تلاش هستیم تا آب به اندازه کافی در مرزها دپو کنیم تا زائران در بازگشت با مشکل کمبود آب مواجه نشوند. تمام امکانات حمل و نقل را هم بسیج کرده‌ایم. برای شرایط اضطراری هم هزار کامیون در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم به این کامیون‌ها نیازی نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز