استاندار اصفهان در مراسم روز استاندارد:

رعایت استاندارد،ظرفیت صادرات اصفهان را افزایش می دهد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۲:۰۷
کد خبر: ۹۱۱۷۸۷
رعایت استاندارد،ظرفیت صادرات اصفهان را افزایش می دهد
مراسم روز استاندارد باحضور برگزیدگان و فعالان اقتصادی و واحدهای نمونه تولیدی در سیتی سنتراصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، استاندار اصفهان دراین آئین گفت: باید صادرات گرا باشیم تا سهم بیشتری از تبادلات ارزی به استان اصفهان تعلق پیدا کند.تولیدکنندگان و صنعتگران سربازان جبهه اقتصادی می باشند و با سختی های بسیاری برای تحقق شعار رونق تولید روبرو هستند.

عباس رضایی ادامه داد: امروزه شاهد بروز و ظهور فناورهای متعددی هستیم و معتقدم کاروان پرشتاب علم و فناوری به سرعت در حال حرکت است بنابراین همانطور که سازمان های اجتماعی درحال دگرگونی است مدیران واحدهای مختلف باید با رویکرد توسعه همه جانبه، تولیدات خود را شرایط موجود تطبیق دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: استفاده از فناوری های نوین به عنوان یک تکلیف بر عهده کارگزاران ایران اسلامی است در همین راستا، ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: برای اولین بار شورای سیاستگذاری و دبیرخانه و شورای اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری تشکیل شده و می تواند در آینده نزدیک در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موثر واقع شود.

رضایی عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی استان و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای متعدد آنها ضروری است.

وی ادامه داد: تعهد و ایثار و گذشت مردم استان اصفهان با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید و همچنین صنعتی بودن این استان در کشور زبانزد است لذا در عرصه اقتصادی هم نباید بهانه های مختلف باعث خلل در افزایش تولیدات گردد و کنترل و استاندارد را در آنها نادیده گرفته شود.

استاندار اصفهان خطاب به صنعتگران و واحدهای نمونه تولید خاطرنشان کرد: باید صادرات گرا باشیم تا سهم بیشتری از تبادلات ارزی به استان اصفهان تعلق پیدا کند که البته لازمه آن رعایت استاندارد در هنگام تولید همه محصولات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز