رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۱۲۰۸۵
اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به لرستان
محمد باقر نوبخت از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛نوبخت روز سه شنبه در جلسه شورای توسعه وبرنامه ریزی لرستان  با بیان اینکه سیاست های ملی و منطقه ای باید با هم افزایی پیش رود، اظهار کرد: یک هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان وام بخش مسکن و ۳۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این حوزه پرداخت شده است.

اوافزود: در بخش کشاورزی نیز ۲۷۰ میلیارد تومان و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ۹۳۵ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است.

نوبخت تصریح کرد:  دولت خود را موظف و مقید می داند خسارت مسکن و زیربناهای رخداد غم انگیز سیل را پشتیبانی کند و تا ۱۰۰ درصد تعهدات خود به این مناطق را عملیاتی خواهد کرد.

اوبا بیان اینکه دکتر روحانی در سفر به لرستان تعهدات خوبی داشته است ،خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان به تعهدات خود متعهد نباشد جای تاسف دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سفر رییس جمهوری به لرستان برای ۵۴ مصوبه ۶۲۶ میلیارد تومان تعهد اعلام شد، که تاکنون بیش از یکهزار و ۳۳۱ میلیارد تومان  معادل ۲۱۳ درصد تعهدات عمل شده است.

او با بیان اینکه  از ۵۴ طرح ۳۴ طرح تکمیل شده و هفت طرح پیشرفت بیش از ۷۰ درصد دارند، عنوان  کرد: لرستان با خیلی از استان های دیگر متفاوت است و چنانچه بتوانیم زیرساخت های آن را فراهم کنیم استان ثروت مندی است و می تواند از نظر شاخص های توسعه یافتگی رشد کند.

 نوبخت  گفت:  تحریم های کنونی علیه جمهوری اسلامی  در تاریخ معاصر بی نظیر است و اگر این تحریم ها به نتیجه رسیده بود اکنون به جمهوری اسلامی التماس نمی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز