معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

باغ شهر بودن از ویژگیها و شاخصه های اصلی بسطام است

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰:۳۶
کد خبر: ۹۱۲۰۸۶
باغ شهر بودن از ویژگیها و شاخصه های اصلی بسطام است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه باغ شهر بودن ویژگی و شاخصه اصلی زیبایی شهر بسطام است، گفت: تغییر کاربری اراضی و باغات این منطقه خط قرمز استانداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ منوچهر فخری ظهر سه‌شنبه در دیدار با امام‌جمعه بسطام به میزبانی شهر بسطام ضمن بیان اینکه باغ شهر بودن، از ویژگی‌های اصلی و شاخصه زیبایی شهرهای شاهرود و بسطام است، ابراز داشت: به همین دلیل تغییر کاربری باغات یکی از خط قرمزها در استان و این ‌منطقه خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه اجرای زودهنگام طرح تقاطع سه‌راهی مجن در دست پیگیری است، افزود: با توجه به اینکه در این قسمت تصادفات بسیاری رخ‌داده است لذا رفع مشکلات موجود می‌بایست در دستور کار قرار گیرد

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات و رفع موانع موجود شهرها در دستور کار است، ابراز داشت: امروز از ساختمان در حال احداث بخشداری بازدید به عمل آمد که پیگیری ویژه برای تسریع در تکمیل این ساختمان، اولین اقدام در حوزه بخش بسطام است.

فخری ضمن بیان اینکه چند بحث عمده را در شهرستان شاهرود و بخش بسطام پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: یکی از موارد بخش ورزش و جوانان است لذا سالن ورزشی این ‌منطقه نیز به‌صورت ویژه برای آماده‌سازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای جوانان این بخش در دستور ‌کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه حسب دستور استاندار بازدید میدانی از وضعیت حاکم بر شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود، افزود: قطعاً رسیدگی به کمبودها و بررسی موانع و راهکارهای حل آن می‌تواند زمینه ارائه خدمات بیشتری را برای مردم فراهم کند و به ایجاد امید افزایی در جامعه منتهی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز