نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیل زدگان هنوز در لرستان مشکل دارند / وعده های مسئولان در خصوص سیل لرستان عملی شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۴:۴۰
کد خبر: ۹۱۲۱۴۵
سیل زدگان هنوز در لرستان مشکل دارند / وعده های مسئولان در خصوص سیل لرستان عملی شود
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت:هنوز سیل زدگان در لرستان مشکل دارند و انتظار می رود که در این زمینه فکر اساسی شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله میرعمادی روز سه شنبه در شورای برنامه ریزی لرستان که با حضور محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شده بود ، اظهار کرد: انتظار می رود تمام وعده هایی که مسئولان کشور پس از بروز سیل و سفر به لرستان داده اند عملی شود .

 او با بیان اینکه مسئولین به وعده های خود عمل کنند،افزود: اگر مسئولین به وعده هایی که درباره پروژه ها داده اند عملی شود، مطمئنا مشکل اصلی که بیکاری است رفع خواهد شد.

آیت الله میرعمادی در ادامه رشد و توسعه هر جامعه را مرهون سه عامل پیشرفت علمی، اراده و همت مردم و مسوولان در برابر مشکلات، و برنامه ریزی دانست و تصریح کرد:  انتظار داریم انتظار داریم  آقای نوبخت در برنامه ریزی های ملی  توجه ویژه ای به استان لرستان داشته باشندو لرستان در حد متوسط کشور قرار بگیرد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سیل در لرستان ویرانگر بوده و این فاجعه با استانهای دیگر متفاوت است ،خاطر نشان کرد:  هنوز سیل زدگان در لرستان مشکل دارند و انتظار می رود که در این زمینه فکر اساسی شود.

او یادآورشد: 8هزار میلیارد تومان خسارت به این استان وارد شده در حالیکه یک هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت ها پرداخت شده و این به معنای باقی ماندن 88 درصد خرابی های سیل است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه سیل زدگان لرستان در بحث سرمایه کار و تامین مسکن همچنان مشکل دارند، تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه، قلب مدیریت کشور محسوب می‌شود لذا ما معتقد هستیم اگر در جلسات وعده‌هایی داده می‌شود، اجرایی گردد تا باعث دلگرمی در جامعه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز