استاندار لرستان خبر داد:

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات سیل به لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۱:۵۷
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴
اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات سیل به لرستان
سید موسی خادمی گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات سیل در حوزه عمرانی به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شده بود ، اظهار کرد:اعتبارات استانی سه و شش دهم درصد بودجه کشور است و سهم استان ها بسیار ضعیف است که برای جذب بیشتر اعتبارات در وزارتخانه ها باید مدیران استانی تلاش بیشتری کنند.

او افزود: رخی از مدیران دستگاه های دولتی عملکرد ضعیفی در این زمینه دارند که باید در این راستا تلاش کرد تا بتوان سهم استان را دریافت کرد.

خادمی تصریح کرد: دستگاهی که نتواند اعتبارات حوزه خود را جذب کند به دستگاهی دیگر واگذار می شود و با آن برخورد می کنیم، برخی از اعتبارات مصوب است و ممکن است تخصیص ها متفاوت باشد.

او  با بیان این نکته که باتوجه به بروز سیل لرستان باید به کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شود ، خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی با پیمانکاران که توان سرمایه گذاری دارند باید مذاکره کنند.

 به گفته خادمی یکهزارو ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمران و جبران خسارات سیل به استان اختصاص یافته است.

اوبا بیان اینکه  ۷۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در استان موجود می باشد، ادامه داد: در مجموع سه هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد و دستگاههای اجرایی باید برای جذب ان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

به گفته استاندار لرستان اعتبارات سال گذشته با ۵۰ درصد تخصیص نگران جذب بودیم و اکنون با اختصاص این رقم باید بسیار تلاش کنیم تا جذب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز