اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین در مازندران

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۱۲۱۸۷
اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد تمامی خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از شهر امروز تا ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه 28 مهر ماه امسال از تمامی محورهای مواصلاتی مازندران ممنوع است.

 رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز، ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز یک‌شنبه از این محور ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه (اربعین حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌،کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان اشاره کرد و گفت:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای جمعه و شنبه (اربعین حسینی) از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 24 روز شنبه (اربعین حسینی) از مسیر قائم‌شهر به تهران محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه طی این مدت بحث یک‌طرفه شدن مقطعی محور کیاسر نیز در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، تصریح کرد: درصورت افزایش حجم تردد در روزهای پیش رو محدودیت‌های مقطعی توسط ماموران پلیس راه اعمال خواهد شد.

قدمی با تاکید بر استراحت کافی برای زائران در مسیر بازگشت، گفت: همچنین توصیه ما به رانندگان باتوجه به ترافیک این ایام رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب است.

 

نظر شما