فعالیت ۳۵ موکب فقط در سامرا !

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۲۱۹۲
فعالیت ۳۵ موکب فقط در سامرا !
فرمانده قرارگاه اربعین سامرا با اشاره به حضور 35 موکب در شهر سامرا گفت: اهالی سامرا نیز مواکبی را دایر و واقعا جانانه فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار امین شریعتی در جریان بازدید از موکب اوقاف زنجان در سامرا اظهار کرد: خوشبختانه طی سنوات گذشته سامرا رونق بسیاری پیدا کرده است و شاهد جانفشانی و سنگ تمام زائران و کشور میزبان هستیم.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم موجب باشکوه شدن مراسم اربعین شده است، گفت: همچنین ارائه خدمات قبل و پس از اربعین نیز موجب شده است که هر سال تعداد زائران افزایش پیدا کند.

وی  با اشاره به حضور 35 موکب در شهر سامرا بیان کرد: همچنین از سوی اهالی سامرا نیز مواکبی ایجاد شده است که واقعا جانانه فعالیت دارند.

سردار شریعتی با تقدیر از حضور اوقاف در شهر سامرا و ارائه خدمات مطلوب از سوی این سازمان بیان کرد: امروز شاهد حضور ادارات کل اوقاف در مواکب مختلف سامرا هستیم و این سازمان در پذیرایی از زائران و اداره مواکب بسیار خوب عمل کرده است.

وی همچنین به امنیت بالای سامرا نیز اشاره کرد و گفت: با تلاشی که مسؤولان امنیتی در سامرا داشتند تمام تلاش بر این بوده است که امنیت خوب برقرار شود و امسال نیز مراسم اربعین باشکوه‌تر از سنوات گذشته خواهیم داشت.

نظر شما