‍ رئیس ورزش و جوانان گرگان خبر داد:

اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گرگان

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷:۱۲
کد خبر: ۹۱۲۴۷۱
اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گرگان
رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رمضانعلی تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: امسال با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فعالیت های خوبی در ایام هفته تربیت بدنی در شهرستان برگزار می شود.

ایشان با بیان اینکه، روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است افزود: همزمان با ایام این هفته برنامه های متنوعی در شهرستان گرگان نیز برگزار می گردد.

تربتی نژاد از نواختن زنگ ورزش همزمان با آغاز هفته ترییت بدنی و ورزش در یکی از مدارس شهرستان خبر دادو افزود: دیدار روسا و نائب روسای هیئت های ورزشی با فرماندار محترم ،دیدار روسا و نائب روسای هیئت های ورزشی با نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه محترم گرگان،برگزاری همایش پیاده روی،ورزش صبحگاهی،غبار روبی وعطر افشانی مزار شهدا، حضورجامعه ورزشی  در نماز عبادی سیاسی جمعه ،مراسم حسنه گلریزان به منظور کمک به پرداخت دیه زندانیان غیرعمد ،دیداربا خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار،دیدارباپیشکسوتان ورزشی ،برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و فرهنگی ویژه ورزشکاران،اردوی تیم ملی بوکس،مسابقات مچ اندازی استان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های مهم این هفته می باشد.

وی یادآور شد: تقدیر و تجلیل از فعالین ورزشی،مسابقات تنیس روی میز خردسالان و نونهالان، مسابقات سه گانه،مسابقات کاراته، همایش بادی بالانس ،مسابقات جام نشاط و تندرستی ،مسابقا فوتبال و  تکنیک های فردی ،مسابقات فوتسال بالای 15 سال ،ویزیت رایگان ورزشکاران باهمکاری هیات پزشکی ورزشی شهرستان واستان،برگزاری مسابقات تیر اندازی، مسابقات اسکیت،مسابقات آمادگی جسمانی ،همایش کوهنوردی ،مسابقات کشتی باشگاههای شهرستان، مسابقات ژیمناستیک،مسابقات تکواندو ،مسابقات فوتبال پیشکسوتان و مسابقات بیلیارد از جمله برنامه های ورزشی است که در روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان گرگان اجرا می شود.

تربتی نژاد در پایان خاطر نشان کرد:هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم

 

نظر شما