اهتمام پیگیرانه برای افتتاح ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری ارومیه و میزبانی تراکتور در جام حذفی

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۲:۱۷
کد خبر: ۹۱۲۶۳۶
استاندار آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از استادیوم 15000 نفری ارومیه بازدید کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان این شرکت و نیز سعید فتاحی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سفر به استان آذربایجان غربی از شرایط استادیوم 15000 نفریفوتبال ارومیه و آمادگی این مجموعه برای افتتاح و میزبانی مرحله 1/8 نهایی جام حذفی بین تیم های نود ارومیه و تراکتور تبریز بازدید کردند.

در این بازدید دکتر محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، نواقص و نیازهای اصلی و اولویت دار برای آماده سازی این ورزشگاه جهت افتتاح و میزبانی احتمالی بزی حساس بین تیم های نود ارومیه و تراکتور مورد بررسی قرارگرفت.

در این دیدار استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ابراز امیدواری کردند که با اهتمام و جدیت شرکت پیمانکار و رفع نواقص، شرایط برای افتتاح این ورزشگاه و البته بازی مهم بین تیم های پرطرفدار نود ارومیه و تراکتور فراهم شود.

گفتنی است، این بازی ازمرحله 1/8 نهایی جام حذفی 5 آذرماه در ارومیه برگزار خواهدشد.

همچنین کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش از ارومیه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از زمین چمن مصنوعی و چمن سالن ورزشی شهرستان مهاباد دیدار و بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز