برنامه های هفته ی تربیت بدنی مشخص شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۹:۰۵
کد خبر: ۹۱۲۷۱۴
برنامه های هفته ی تربیت بدنی مشخص شد
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از اعلام برنامه های این اداره کل در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر زارعی در این خصوص اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهرماه آغاز می‌شود و تا 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص بحث ورزش های همگانی افزود: در این هفته 200 جشنواره پیاده روی و ورزش صبحگاهی و 80 برنامه و فعالیت کوهنوردی خانوادگی در سطح استان برگزار می‌شود.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: 600 جشنواره و فعالیت ورزشی مرتبط با ورزش همگانی نیز در سطح خراسان رضوی برپا خواهد شد.
زارعی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی نیز بیان کرد: در این هفته 250 مسابقه و همایش در رشته های رزمی، تکواندو، کاراته، ووشو و جودو نیز برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: 100 برنامه ورزشی و فرهنگی در حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد و 250 برنامه فرهنگی ویژه گرامیداشت دهه ی آخر صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) نیز برپا می‌شود.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان ها نیز بیان کرد: ارزیابی شهرستان ها و تجلیل از بهترین ها، مساعدت 150 میلیون تومانی بسته به جمعیت شهرستان ها و فعالیتشان قبل از شروع این هفته و برگزاری جلسه شورای اداری با حضور روسای شهرستان ها از دیگر فعالیت های این اداره کل در هفته تربیت بدنی است.
زارعی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های ورزشی هیئت های ورزشی استان و سازمان های مردم نهاد جوانان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.
گفتی است؛ مقرر شده است که تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی با لباس ورزشی در محل کارشان حضور پیدا کنند.

 

نظر شما