"مدیرکل ورزش و جوانان لرستان"در گفت وگو با خبرگزاری برنا خبرداد:

اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی / بخش همگانی در همه رشته های ورزشی استان فعال می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۹:۲۷
کد خبر: ۹۱۲۸۷۷
اجرای  بیش از ۷۰۰  برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی  /  بخش همگانی  در همه رشته های ورزشی استان فعال می شود
"سید علی کریمی" در گفت وگو با برنا ازاجرای بیش از 700 برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی شامگاه   چهارشنبه در این گفت وگو ،اظهار کرد: همزمان  با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از700برنامه متنوع فرهنگی  و ورزشی در سطح شهرستان های مختلف  استان لرستان  اجرا  خواهدشد.

او حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه واجرای  طرح شمیم خدمت اداره کل ورزش و جوانان را از برنامه های این دستگاه در  اولین روز از هفته تربیت بدنی برشمرد و افزود : این حضور در همه شهرستانهای مختلف استان آغازگر برنامه های فرهنگی ورزشی اداره کل خواهد بود .

کریمی  دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستانها را نیز از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و یادآورشد :  از جمله برنامه های قابل توجهی که اخیرا برگزارشد  طرح صعود به  ۳۱قله ۳۱ استان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی با مشارکت بیش از ۲۰۰ کوهنورد لرستانی بود که ۵ صعود مستقل بانوان از جمله نکات قابل تحسین این برنامه بوده است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اضافه کرد: همایش های دوچرخه سواری ، پیاده روی خانوادگی در راستای گسترش ابعاد عمومی ورزش و توجه ویژه به ورزش همگانی که  از سیاست های مهم ومورد تأکید وزارت ورزش و جوانان است   از شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی خواهد بود.

او برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رشته های مختلف در سطح استان، شهرستانها و بخشها را از برنامه های این هفته عنوان کرد و  گفت: با توجه به تنوع  و ظرفیت بالای روستاها و عشایر در حوزه ورزش های بومی وبازی های محلی برگزاری بازیهای بومی  با هدف احیا ورزش های محلی  در سطح  روستاها و مناطق مختلف استان  را از اولویت های  ادارات  ورزش و جوانان استان قرارداده ایم.

کریمی با تاکید برضرورت برنامه ریزی با هدف توسعه ورزش همگانی و آگاهی بخشی به جامعه ، برنامه های پیش بینی شده در این خصوص را در استان پربار و با اثربخشی خوب ارزیابی کردو ادامه داد : به دنبال افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه در برنامه های همگانی هستیم و تلاش کرده ایم بخش همگانی را در همه رشته های ورزشی استان فعال نماییم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به شعار هفته تربیت بدنی ( پیش به سوی ایران فعال ) نام گذاری شده است ، گفت : دراین نام گذاری رویکرد برنامه های هفته براساس روز شمار "تمرکز بر تقویت بنیان خانواده ، تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی ، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی ، تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی ، تمرکز بر توانمندسازی کم توانان و تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه" است  که در دستور کار ادارات،هیاتهای ورزشی و سازمان های مردم نهاد قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز