کاپیتان تیم مقاومت شهرداری کرج:

حال تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج خوب نیست

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱:۵۴
کد خبر: ۹۱۳۰۲۳
حال تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج خوب نیست
کاپیتان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج از بی توجهی مسئولین نسبت به امورات این تیم و بازیکنانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، علیرضا محمودی ضمن اشاره به آخرین وضعیت این باشگاه گفت: شرایط به هیچ وجه مناسب نیست و بازیکنان در اسکان و تغذیه هم مشکل دارند؛ این در حالی است که بازیکن با این شرایط نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی که به تازگی با مصدومیت زانو مواجه شده و چند ماهی از میادین دور خواهد بود، اظهار کرد: من به عنوان سرباز در تیم مقاومت بازی می کنم و تمام توان خود را برای این باشگاه گذاشته ام اما از زمان آسیب دیدگی ام تا به این لحظه هیچ کس از مجموعه مقاومت حتی تماس نگرفت که جویای احوالم شود.

محمودی ادامه داد: ۷ بازیکن مقاومت با مصدومیت مواجه شده اند که ۴ بازیکن درحالی رباط صلیبی پاره کرده و به نوعی فوتسال خود را از دست داده اند اما هیچ کس پاسخگوی آن ها نیست.

وی تصریح کرد: شهرداری تا به اینجا فقط اسم مقاومت را یدک کشیده و هیچ کمکی به این مجموعه نکرده است.

کاپیتان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با بیان این که بازیکنان تا این لحظه به خاطر سرمربی تیم مشکلات را تحمل کرده اند، گفت: آقای کشاورز همواره ارتباط خوبی با شاگردانش داشته اما بازیکنان نیز تا حدی می توانند مشکلات را تحمل کنند.

وی با انتقاد از مسئولین استانی گفت: معتقدم بی مهری ها به تیم مقاومت آسیب خواهد رساند چراکه وقتی بازیکن با مشکلات فراوان وارد زمین شود بدون شک نه تنها بهره وری نخواهد داشت بلکه می تواند با مصدومیت نیز مواجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز