استاندار البرز:

پاسخگوی عملکرد دولت و نظام در استان البرز هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۸:۱۴
کد خبر: ۹۱۳۰۷۹
پاسخگوی عملکرد دولت و نظام در استان البرز هستیم
استاندار البرز گفت: به گردش آزاد اطلاعات باور راسخ داریم و براساس تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید پاسخگوی عملکرد دولت و نظام در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عزیزالله شهبازی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی مشارکتی، امن، سالم و با رعایت اصل بی طرفی، اظهار کرد: باید در حوزه اطلاع رسانی با قدرت بیشتری ورود کرده و اخبار دستاوردهای دولت و نظام در استان را به خوبی منعکس نماییم.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر ضرورت برگزاری انتخابات بدون سوگیری و جهت گیری، گفت: در این راستا آموزش صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی دست اندرکاران اجرایی انتخابات، دستورالعمل ها و آئین نامه ها را به خوبی مرور کنند.

شهبازی اضافه کرد: باید بستری را فراهم کنیم که تمامی کاندیداها به صورت قانونی به تبلیغات بپردازند و مردم نیز بتوانند در نهایت آرامش و امنیت به کاندیداهای قانونی خود رأی دهند.

وی همچنین عنوان کرد: در شرایط کنونی ارتباط بین جناحین براساس منافع ملی به هم نزدیک شده و نخبگان منافع ملی را به منافع شخصی و حزبی ارحج دانسته اند و بر همین اساس فضای بسیار خوبی برای برگزاری انتخاباتی مشارکتی فراهم است.

استاندار البرز در پایان تصریح کرد: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات باید با سعه صدر و شکیبایی تنها به پاسخگویی ابهامات و تنویر افکار عمومی و همچنین اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام به مردم بسنده کنند و با توجه به اینکه به عنوان ستاد اجرایی در انتخابات پیش رو مسؤولیت سنگین صیانت از رأی مردم، ایجاد شور و مشارکت انتخابات در نهایت امنیت، بی طرفی و سلامت را بر عهده داریم، اسیر حواشی مخرب نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز