دیروز صورت گرفت;

امامی یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری اردبیل معارفه شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷:۱۵
کد خبر: ۹۱۳۳۲۲
امامی یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری اردبیل معارفه شد
با حضور استاندار اردبیل و مسئولان ارشد استانی مسعود امامی یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری اردبیل منصوب و از زحمات جواد زنجانی فرماندار پیشین قدردانی شد.

به گزارش برنا، در این مراسم استاندار اردبیل با تاکید بر  حمایت‌های همه‌جانبه از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران از سوی فرمانداری  تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات و مطالبات مردم نیز در عرصه‌های مختلف اولویت اساسی است.

آقای بهنام‌جو توسعه طرح آبیاری نوین در اردبیل , ساماندهی بازار اردبیل و رونق گردشگری را در توسعه منطقه مهم دانست و خواستار پیگیری جدی فرمانداری برای انتقال پادگان اردبیل و انتخاب جایگزین مناسب برای این پادگان در خارج از شهر شد.
مسعود امامی یگانه سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل نیز از برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم خبر داد و اظهار کرد: حل بحران آب دشت اردبیل، توسعه بخش کشاورزی، گردشگری، ایجاد هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره، توسعه صنعتی، ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر , کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه ویژه به روستاها از برنامه‌های مهم است.
جواد زنجانی، فرماندار پیشین شهرستان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود , از دستگاه‌ها و مسئولان استان و مردم به دلیل همکاری و تعامل در این مدت قدردانی کرد.
 

 

نظر شما