آقای گل لیگ امید های لرستان :

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است /مشکلات مالی و عدم حمایت فوتبال لرستان را رنج می دهد

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۸:۴۰
کد خبر: ۹۱۳۳۲۴
پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است /مشکلات مالی و عدم حمایت فوتبال لرستان را رنج می دهد
آقای گل لیگ امیدهای لرستان گفت :پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است و مشکلات مالی و عدم حمایت فوتبال لرستان را رنج می دهد.

خبرگزاری برنا : فوتبال لرستان سرشار از پدیده هاست که در صورت توجه و سرمایه گذاری مناسب بر روی این استعداد ها میتوانند خلاقیت و توانایی خود را شکوفا کنند و در تیم های برجسته و سطوح ملی بدرخشنند.+

رضا ابدالی ذهابی متولد  80/12/4 در شهر خرم آباد از جمله این استعداد هاست رضا ذهابی با بازی های امیدوار کننده و گلزنی های پیا پی اش در مسابقات و بازی های که انجام داده است خیلی زود توانست بدرخشد  و آقای گلی لیگ استان را به دست آورد. 

او با زدن 19 گل در 8 بازی به این امر مهم دست یافت و ارزشمند ترین بازیکن لیگ استان است .

ذهابی  بازیکنی بسیار خوش فکر و خلاق خوش تکنیک و سرعتی و بسیار مسلط بر روی توپ و از قدرت شوت زنی بسیار بالایی برخوردار است و درحال حاضر در دو رده جوانان و امید تیم فوتبال پاسارگاد خرم آباد توپ می زند  و در صورت توجه و گوش دادان به فرامین مربیان و اندکی حمایت می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و آن وقت درب های دروازه های خوشبختی به روی این جوان گشوده خواهد شد وی بازیکنی است  که در زدن ضربات تا کنون عملکرد خوبی داشته است وی مشوق اصلی خود را مادرش می داند و می گوید:دلم می خواهد در تیم های بزرگ حضور پیدا کنم و به عنوان یک بازیکن موفق شناخته شوم از فوتبال که بگذریم برای خانواده و نزدیکانم آرزوی خوشبختی می کنم.

 

او افزود :مشکلات مالی مانع بزرگی برای پیشرفت ورزشکاران لرستانی بوده و ای کاش حمایت های لازم از ورزشکاران با استعداد صورت بگیرد وی از تمامی مربیان که برای وی زحمت کشیده اند قدر دانی می کنند . 

او پیشرفت خود را مدیون احسان ترابی مربی جوان و سازنده خرم آبادی  می دانند که نقش مهمی در موفقیت های من داشته تشکر کرده و همیشه از وی به نیکی یاد می کند وی الگوی ورزشی خود را خدادادعزیزی و فرشاد پیوس در امر گلزنی می داند .

او همچنین شیرین ترین خاطره ورزشی خود را  آقای گلی لیگ استان و تلخ ترین خاطره اش صعود نکردن تیم فوتبال امید پاسارگاد خرم آباد در مسابقات امیدهای کشور که در یاسوج  با نا داوری همراه بود می داند در پایان از خبرگزاری برنا به خصوص رضا جودکی نژاد و محمود داودی نژاد و کلیه خبرنگاران و عکاسان که زحمت زیادی می کشند تشکرو  قدردانی می کنم .

مصاحبه :ایرج درویشی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز