استاندار لرستان:

برپایی ۴۵ موکب لرستانی برای پذیرایی از زائرین امام حسین(ع)

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۸:۰۴
کد خبر: ۹۱۳۶۱۶
برپایی ۴۵ موکب لرستانی برای پذیرایی از زائرین امام حسین(ع)
سید موسی خادمی از برپایی ۴۵ موکب لرستانی برای پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در بازدید از موکب‌های خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از توفیقات استان به لحاظ جغرافیایی قرار گرفتن در مسیر زائرین کربلا است، اظهار کرد: مردم لرستان در طول چند سال این سنت دیرینه و مذهبی را به‌خوبی احیا کرده‌اند و با پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) قدردان این نعمت هستند.

 اوافزود: اصل این کار یک حرکت مردمی است اما ما نیز در این مسیر از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد و کسانی که در این موکب‌ها زحمت می‌کشند و به امام حسین(ع)خدمت می‌کنند تشویق و تشکر می‌کنیم.

 خادمی  با اشاره به اینکه افزون بر موکب‌های درون استان در مرز مهران و کربلا، نجف و سامرا موکب‌های خوبی داریم که در کشور نمونه است،تصریح کرد: دولت نیز زیرساخت‌ها، آب، برق و تاسیسات بهداشتی را تامین می‌کند.

او گفت: طی جلسات ستاد اربعین در حوزه‌های امنیتی، ترافیکی و زیرساختی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دولتی و انجام خدمات دولت مانند شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار می‌گیرند.

خادمی بیان  کرد: طبق آمار ۴۵ موکب از طرف استان شکل گرفته که ۲۸ مورد در عراق و بقیه در شهرهای مختلف استان و مرز مهران مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.

 او یادآورشد: علاوه بر این در بعضی از شهرها و روستاهای استان مردم در منازل مسکونی خود مشغول خدمت به زائرین حسینی هستند که جای تقدیر و تشکر داشته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای آنها داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز