مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

ورزش نماد قدرت، صلابت و ارزش های والای انسانی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۴:۰۵
کد خبر: ۹۱۳۶۳۵
ورزش نماد قدرت، صلابت و ارزش های والای انسانی است
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به جایگاه ورزش در زندگی اقشار مختلف جامعه گفت: ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و ما می توانیم به وسیله ی آن فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی را به جهان معرفی نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، امیر غفرانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: ورزش در زندگی امروز بشر نقشی اساسی داشته و می بایست به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: این پدیده ی اجتماعی و فرهنگی جایگاهی محوری در زندگی اقشار مختلف پیدا کرده و برهمین اساس نه تنها یک هفته ، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

غفرانی ادامه داد: این روز و این هفته فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده ها است.

وی با اشاره به شعار هفته ی تربیت بدنی سال 1398 بیان داشت: شعار این هفته، با عنوان "پیش به سوی ایران فعال" انتخاب شده و هدف از آن، ایجاد و تقویت روحیه ی نشاط و سلامت در مردم ایران است.

این مسئول همچنین به روزشمار هفته ی تربیت بدنی را مفهومی از جوان مداری دانست و افزود: تمرکز بر تقویت بنیان خانواده، تمرکز بر تقویت روحیه ی جهادی و حماسی، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی، تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی و توانمندسازی کم توانان، تمرکز بر تندرست بودن اقشار مختلف جامعه و تقویت اخلاق و در نهایت سوق دادن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت در زمینه های مختلف، از رویکردهایی است که در این هفته مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از همراهی دلسوزانه ی خدمتگذاران صدیق ورزش استان البرز در هیئت های ورزشی و همکاران اداری و ادارات تابعه، اظهار امیدواری کرد که با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ی ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز