رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در روستاها و شهرهای گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶:۱۰
کد خبر: ۹۱۳۶۸۹
برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در روستاها و شهرهای گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی
در هفته تربیت بدنی و در راستای توسعه ورزش روستایی و استعداد یابی، بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح روستاها و شهرهای استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا محمدخانی از افتتاح خانه ورزش روستایی  هفته تربیت بدنی خبر داد و اضافه کرد: این خانه ها در روستاها فاقد زمین مناسب برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده و چند منظوره به بهره برداری می رسد.

به گفته وی مکان این خانه های ورزش روستا توسط دهیاری ها تامین شده و هیات هر یک از آنها را به امکاناتی نظیر کف پوش تاتامی، فوتبال دستی، میزپینگ پنگ، دارت و میز مهره و صفحه شطرنج مجهز خواهد کرد.

محمدخانی تصریح کرد: برگزاری مسابقات هفت سنگ  قهرمانی استان ویژه بانوان به میزبانی شهر خان ببین، افتتاح خانه های ورزش روستایی در شهرستان های رامیان و مراوه تپه، برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال در روستاهای مختلف استان، برگزاری مسابقات بازیهای بومی محلی در سطح استان گلستان، برگزاری مسابقات کشتی سنتی گورش درسطح ۵شهرستان و بخش، برگزاری مسابقات و جشنواره بازیهای بومی محلی در روستای شفتالو باغ سفلی شهرستان آق قلا با حضور بیش از ۷ روستا در قالب ۱۰ بازی بومی محلی  و برگزاری پیاده روی خانوادگی روستایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات متعدد بومی محلی و رقابت بین خانه های ورزش روستا در تمامی شهرستان ها و بخش های استان خبر داد.

رئیس هیات ورزش های روستایی استان گلستان در پایان افزود:غبار روبی از مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از دیگر برنامه های فرهنگی این هیات خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز