امام جمعه شهرکرد:

پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر وحدت و اتحاد مسلمانان است

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۱:۴۳
کد خبر: ۹۱۳۷۸۵
پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر وحدت و اتحاد مسلمانان است
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر وحدت و اتحاد مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر وحدت و اتحاد مسلمانان است، اظهار داشت: دشمن توطئه ای برای کمرنگ کردن پیاده روی بزرگ اربعین عملی کرده بود که در این توطئه شکست خورد.

وی بیان کرد: دشمن اعتراضاتی در عراق ایجاد کرد و دو هدف را در دستور کار قرار داده بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: یکی از اهداف دشمن سرنگونی دولت عراق و دیگری ریشه کن کردن حرکت مردمی اربعین که دشمن در مسیر  رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

وی تاکید کرد: اعتراضات در عراق به صورت برنامه ریزی شده  بود و امریکا یکی از عوامل اصلی در ایجاد این اعتراضات است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: آمریکا تقاضا های مکرری از عراق برای قطع ارتباط با ایران مطرح کرده است و این اعتراضات را به دنبال این تقاضاها ایجاد کرده بود که عراق هر بار با ظرافت و با جواب منطقی این تقاضاها را رد کرده است.

وی بیان کرد: پیاده روی بزرگ اربعین با حضور پر شور مردم در حال برگزاری است و امار بیانگر افزایش زائران نسبت به سال های گذشته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: در اربعین حسینی اسرار بسیار زیادی نهفته است.

وی در ادامه با اشاره به اول آبان ماه سالروز شهادت سید مصطفی خمینی در سال ۵۷، ادامه داد: سید مصطفی خمینی یکی از افراد اثر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود که و شهادتش جرقه پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز