رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد:

پرداخت ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۳:۵۰
کد خبر: ۹۱۳۷۸۷
پرداخت ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حسین حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال تلاش‌های خوبی صورت گرفته و حمایت مناسبی از این بخش در استان بوشهر داریم.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۹ متقاضی در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی واحد صنعتی در استان بوشهر بیان کرد: تا کنون ۲۶ مورد با مبلغ بیش از ۹ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به فعال شدن سامانه بهین یاب برای متقاضیان تسهیلات از ابتدای شهریورماه، اضافه کرد: تاکنون ۵۲ مورد متقاضی موفق به ثبت نام شده‌اند که ۳۹ مورد آن در کمیته‌ها و کارگروه استانی بررسی شده است.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل استان تاکنون بیش از ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده‌اند ادامه داد: این تسهیلات در راستای فعال کردن بنگاه‌های تولیدی وتوسعه محصولات داخلی پرداخت شده است.

حسینی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال در سه بخش تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش متقاضیان از طریق بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سال جاری ۲۳ نفر از متقاضیان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ثبت نام کرده‌اند که همه درخواست‌ها در کمیته و کارگروه‌های فنی مورد بررسی قرار گرفته که فعلا یک مورد به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز